Hotel Brunnenhof

14 reviews over Hotel Brunnenhof in het Nederlands

goed, maar toch?

suijkerbuijk,
29-5-2017

Wij kwamen aan als tussenstop tussen oostenrijk en nederland en vroegen om een kamer. Ja, die was er wel. We hebben eigenlijk niet doorgevraagd, maar na het slapen kwamen we er achter dat er veel mooiere kamers waren met een balkon, waar wij graag op gezeten hadden. Moeten wij voortaan vragen om het aantal beschikbare kamers of moet het personeel aan de balie dit gewoon voorleggen aan de nieuwe gast??

Gereisd met partner in mei 2017

Fijn hotel

Debora
18-9-2016

Vlak na de afrit van de snelweg ben je al bij het hotel. De prachtige parkachtige tuin ligt tussen het hotel en de snelweg waardoor je deze niet hoort.

Het is een ideaal hotel voor een overnachting op weg naar een verdere bestemming vooral als er ook jongere kinderen meereizen. In de tuin is een heerlijke speeltuin waar ze uren kunnen spelen. Het mooie grote terras kijkt uit over de tuin, waardoor je heerlijk kan genieten van een hapje of een drankje terwijl het kroost in de gaten kan worden gehouden.

Het ontbijt was erg goed, volop keus en een goede vriendelijke bediening.

Kamer was royaal en schoon, kortom hier komen wij graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

prima voor 1 overnachting op doorreis

Claudia
28-8-2016

Hotel ligt dichtbij de snelweg, maar daar hoor je niets van. Kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. Er komen hier ook veel bussen voor een tussenstop. Personeel was zeer onvriendelijk. Het diner was erg goed en er is een erg grote tuin waar de kinderen kunnen spelen. Voor een nachtje was het prima, maar zou nooit langer verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gezellig hotel

Henk-Jan
1-12-2015

Hier overnacht op terugreis Italië. Gezellig en sfeervol hotel met ruime tuin. Snelweg af en je bent er zo. Prima kamer met goed ontbijt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Aanrader

R van den Bosch
2-9-2015

Prima hotel waar we bij toeval zijn neergestreken. Gastvrij ontvangst, ruime parkeergelegenheid en zeer vriendelijk personeel. Als je van traditie houdt, voel je je hier helemaal thuis; personeel in Beierse kleding en het hotel ademt een gemoedelijke sfeer uit. Eten was prima en ook weer lekker Beiers. Kamer was schoon en degelijk.

Gereisd met partner in september 2015

Hotel met Sfeer

brenda_10
17-7-2015

Bij binnenkomst dachten wij typisch Beiers...Op kamer aangekomen..wow wat mooi..keken op kapel en de grot van Maria..hoe voelt dit dan? Het heeft iets en geeft een rustig gevoel. Na zo'n rit over de autobahn. Ja en je steekt een kaarsje aan, hoe gek dit ook mag klinken. Beveel dit htl zowel aan niet--als wel gelovigen aan. met een super-ontbijt en diner.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima hotel voor tussenstop.

G. Damen
14-8-2014

Wij hadden voor de terugreis naar Nederland hier een tussenstop geregeld en waren blij verrast. De wat traditionele inrichting van het degelijke Duitse hotel bleek een zeer moderne comfortabele 5-persoonskamer te bieden met een fraaie, ruime en moderne badkamer (gelegen op de 3e etage). Prima eten, tankstation naast het hotel gelegen (merk je verder niets van, maar is wel handig) en op zeer korte afstand van de af- en oprit van de A3.

Het hotel is gelegen op een mooi geaccidenteerd terrein (zelfs met 'n kapelletje) en biedt kinderen de gelegenheid om even "uit te razen" doordat deze tevens is voorzien van speeltoestellen en kun je bij mooi weer lekker op het terras in de zon en van het uitzicht genieten.

Beslist een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

prima tussenstop

paul
14-6-2014

Prima als overnachtingshotel. Benzinepomp voor de deur.

Kamer redelijk. Goed sanitair, maar vloerbedekking en vooral de "zitstoelen" moeten echt vervangen worden. Simpel ontbijt.

Plaatsje zelf stelt niets voor. Mooie tuin. Voor wat er geboden wordt toch wat aan de dure kant.

Gereisd met partner in mei 2014

Prima hotel om te overnachten

Gerieke_1
25-2-2014

We hebben hier overnacht met twee volwassenen en twee kinderen op een kamer. Was prima. De tuin was super voor de kinderen na een dag in de auto. Wij hebben geen last gehad van de snelweg dichtbij, wel gemak,want je stapt in de auto en binnen twee minuten rij je weer op de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Mooi hotel voor overnachting

Fam.
25-8-2013

Wij hebben dit hotel geboekt voor een overnachting op de terugreis vanaf Slovenië. Een prima en gezellig authentiek familiehotel. Prachtige tuin met kapel. Heerlijk om even tot rust te komen. Helaas hoor je wel de snelweg. Maar daarentegen zit je dan ook weer met 2 minuten op deze snelweg om de reis te vervolgen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brunnenhof in Weibersbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brunnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.