Hotel Best Western Brunnenhof

Duitsland, Beieren, Weibersbrunn

7.7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Brunnenhof voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Best Western Brunnenhof

• 6Ruud28-08-2019

Nooit meer terug

Was ooit fantastisch maar sinds overgenomen door best westerns hotels stukken minder.

Met oudere kinderen

• 9Leen03-08-2019

Prima hotel om te overnachten.

Prima overnachtings adres naast de snelweg. Hotel ligt vlakbij de afrit. Ontvangst was hartelijk en behulpzaam en hadden een mooie kamer met balkon, met uitzicht op de fraaie tuin. Totaal geen geluidsoverlast van de snelweg. Uitgebreid ontbijt was prima verzorgd. Komen hier zeker nog eens terug.

• 8R Vlies10-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, zeer goede keuken en fantastisch ontbijt.

• 2017
    7suijkerbuijk29-05-2017

goed, maar toch?

Wij kwamen aan als tussenstop tussen oostenrijk en nederland en vroegen om een kamer. Ja, die was er wel. We hebben eigenlijk niet doorgevraagd, maar na het slapen kwamen we er achter dat er veel mooiere kamers waren met een balkon, waar wij graag op gezeten hadden. Moeten wij voortaan vragen om het aantal beschikbare kamers of moet het personeel aan de balie dit gewoon voorleggen aan de nieuwe gast??

• Oude reviews

9Debora18-09-2016

Fijn hotel

Vlak na de afrit van de snelweg ben je al bij het hotel. De prachtige parkachtige tuin ligt tussen het hotel en de snelweg waardoor je deze niet hoort. Het is een ideaal hotel voor een overnachting op weg naar een verdere bestemming vooral als er ook jongere kinderen meereizen. In de tuin is een heerlijke speeltuin waar ze uren kunnen spelen. Het mooie grote terras kijkt uit over de tuin, waardoor je heerlijk kan genieten van een hapje of een drankje terwijl het kroost in de gaten kan worden gehouden. Het ontbijt was erg goed, volop keus en een goede vriendelijke bediening. Kamer was royaal en schoon, kortom hier komen wij graag terug.

• 6Claudia28-08-2016

prima voor 1 overnachting op doorreis

Hotel ligt dichtbij de snelweg, maar daar hoor je niets van. Kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. Er komen hier ook veel bussen voor een tussenstop. Personeel was zeer onvriendelijk. Het diner was erg goed en er is een erg grote tuin waar de kinderen kunnen spelen. Voor een nachtje was het prima, maar zou nooit langer verblijven.

• 8Henk-Jan01-12-2015

Gezellig hotel

Hier overnacht op terugreis Italië. Gezellig en sfeervol hotel met ruime tuin. Snelweg af en je bent er zo. Prima kamer met goed ontbijt

• 9R van den Bosch02-09-2015

Aanrader

Prima hotel waar we bij toeval zijn neergestreken. Gastvrij ontvangst, ruime parkeergelegenheid en zeer vriendelijk personeel. Als je van traditie houdt, voel je je hier helemaal thuis; personeel in Beierse kleding en het hotel ademt een gemoedelijke sfeer uit. Eten was prima en ook weer lekker Beiers. Kamer was schoon en degelijk.

• 10brenda_1017-07-2015

Hotel met Sfeer

Bij binnenkomst dachten wij typisch Beiers...Op kamer aangekomen..wow wat mooi..keken op kapel en de grot van Maria..hoe voelt dit dan? Het heeft iets en geeft een rustig gevoel. Na zo'n rit over de autobahn. Ja en je steekt een kaarsje aan, hoe gek dit ook mag klinken. Beveel dit htl zowel aan niet--als wel gelovigen aan. met een super-ontbijt en diner.

• 8G. Damen14-08-2014

Prima hotel voor tussenstop.

Wij hadden voor de terugreis naar Nederland hier een tussenstop geregeld en waren blij verrast. De wat traditionele inrichting van het degelijke Duitse hotel bleek een zeer moderne comfortabele 5-persoonskamer te bieden met een fraaie, ruime en moderne badkamer (gelegen op de 3e etage). Prima eten, tankstation naast het hotel gelegen (merk je verder niets van, maar is wel handig) en op zeer korte afstand van de af- en oprit van de A3. Het hotel is gelegen op een mooi geaccidenteerd terrein (zelfs met 'n kapelletje) en biedt kinderen de gelegenheid om even "uit te razen" doordat deze tevens is voorzien van speeltoestellen en kun je bij mooi weer lekker op het terras in de zon en van het uitzicht genieten. Beslist een aanrader.

1 tip over Hotel Best Western Brunnenhof

• brenda_10, 17-07-2015

mooi en luxe uitziend hotel...goed van eten en drinken met vrouwelijke ster (blondie) deze verstaat goed Nederlands ondanks zij van Beierse afkomst is. Hoe leuk kan het niet zijn??

1 vraag over Hotel Best Western Brunnenhof

• natascha, 25-04-2015

eten restaurant

Weet iemand wat er zoal op de kaart staat? En wat de prijzen in het restaurant zijn?

brenda_10, 17-07-2015

de prijzen in Spessart vallen erg mee. Messpelbrunn und Weibersbrunn....Bekend met zijn Forel....

brenda_10, 17-07-2015

Vanaf 6.50 de bekende worst met patat...schnitzels etc. zo ook de taart...dan denk je... kost 5,...alles valt gewoon mee bij zo'n luxe hotel.

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • BalsportenSquash