Hotel Landhotel Rosenberg

• All inclusive
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Rosenberg voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Landhotel Rosenberg

• 5Kkc21-07-2019

Goedkoop is duurkoop

Voor ons nooit meer. All inclusieve in een uitgeklede vorm. Het bed en schoonmaak oké maar daar heb je het dan mee gehad. Badkamer zeer gedateerd met kapotte vloertegels. Overal staat vooral wat niet mag en wat extra’s kosten. Geen drinken meenemen naar de kamer, niet eten op het terras, handdoeken om de dag en anders 3,00 euro, badjas borg en 5,00 voor wassen, drank na 21:00 betalen, flesje water op kamer 2,00. En wat je dan krijgt was helaas niet onze smaak, het restaurant lijkt een beetje op een kantine uit 1980. Frisdrank is post mix van een b merk. Wij gaan mede op vakantie om lekker te eten en niet wat we thuis altijd hebben, aardappelen, broccoli, stukje vlees en klein glaasje chocopudding. Het fruit in de ochtend snijden ze door bananen door de helft, sinaasappels ook, alles afgemeten. Publiek vooral ouder. Wij zijn een dag eerder vertrokken, niemand vroeg waarom... In de lokale pizzeria gaan eten om de eetzaal te ontwijken.

Met jonge kinderen

• 8Marike Star20-03-2019

Super, goede prijs/kwaliteit verhouding

Leuk hotel met goede service en lekker eten. Helaas geen Wifi in de kamers (ook niet tegen betaling). In deze tijd vind ik dat echt een minpunt. Verder prima tijd doorgebracht. Martin de barman verdient echt een pluim! Op de foto lijkt het een redelijk zwembad, maar in het echt is het heel klein, dat is jammer voor de jongeren die mee waren.

• 8Gerard10-03-2019

Aanrader

Goed hotel, hulpzaam en vriendelijk personeel! Kamers altijd op tijd klaar en schoon! Eten perfect! Ruim voldoende voor iedereen! Zwembad is aan de kleine kant! Kinderen onder 12 mochten er niet zijn zonder ouders , daar werd jammer genoeg niet op gecontroleerd! De bar mag wel wat gezelliger! Wat wel vreemd is dat bij all- incusive de drank gratis is maar koffie moet je betalen!😡 Vanuit Wegscheid kun je mooie uitstapjes maken!!

• 5Familie!05-01-2019

Nooit meer!

Dit hotel geboekt via touroperator ( more All inclusive ) Het is dat we van de 5 dagen, 4 dagen op de ski baan hebben gestaan want echt sfeervol kun je dit hotel niet noemen. Je hebt bij het arrangement de gehele dag door fris, wijn & bier maar een lekker warm kopje koffie of thee met deze gure kou.... Ho maar! Erg vriendelijk is het personeel ook niet. Het avond eten is ook niet echt geweldig ( maar goed wat wil je ook verwachten voor het geld wat je ervoor betaald )!

Bedden slapen wel lekker :-)

Wij zullen Landhotel Rosenberger niet meer bezoeken....

• 2018
    4Heinkens02-09-2018

Nooit nooit meer

All inclusive is niet helemaal all inclusive...Koffie na het avond eten moet worden betaald. Als je op je aankomst dag eerder bent krijg je nog geen een eens welkomst drankje je moet gewoon betalen. Het avond eten is qua keus heel weinig. Het ontbijt is goed niet speciaal. De middag snacks bestaan uit simpele koekjes bij de koffie. Het personeel is niet echt vrolijk. Bij het uitchecken betaal je ineens extra niet alleen toeristen belasting maar ook hotelheffing. Het dorp is niet heel geweldig. De douche is een handdouche die op heuphoogte hangt je moet je dus met de hand douchen. Kamer was vies. Bedden werden slecht verschoond Viel heel erg tegen!!!!

Met vrienden

• 3Ivanka23-08-2018

Waardeloos!

Een zeer ongezellig hotel, heeft veel weg van een jaren 70 vakantiekolonie Het dinerbuffet was slecht, het eten absoluut niet lekker. Ontbijt was iets beter maar sap en koffie van slechte kwaliteit. Zeer warm in een veel te volle ongezellige zaal. De slaapkamers zijn schoon maar zeer gehorig en er is geen rookmelder in de ruimte aanwezig. Al heel wat verschillende hotels over de wereld gezien, maar zó slecht nog nooit! Reis je met z’n tweeën dan wordt je willekeurig bij onbekende aan een te krappe tafel gezet. Hoezo privacy? Sfeervol en gezellig? Uitbuiters zijn het!

• 3Ligging t.o.v. pistes

• 8Jan10-08-2018

Gezellig en warm!

Hotel Rosenberger is een aardig hotel in Wegscheid, zo'n 35 km van Passau. Vriendelijk personeel, goed eten en goed verzorgde kamers. We waren er in een periode van grote hitte, dus was het gemis van airco heel goed te merken. Vooral in het restaurant was de temperatuur zeer hoog. Het is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Passau, het Rannameer en bezienswaardigheden in Tsjechië (Cesky Krumlov) en Oostenrijk (Rohrbach en Linz zijn aardige plaatsen). Door de vele wegwerkzaamheden op de A3 (en andere autowegen in Duitsland!) viel de reisduur wat langer uit, maar gelukkig had onze auto wel airco....

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 7Chris20-07-2018

Scherp geprijst en goede ervaring.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Mooie ligging en omgeving. Goede bedden en schone kamers. Gevarieerd eten met elke dag ander menu in buffetvorm. kwaliteit van eten is redelijk/ goed. Minder is dat je je tafel deelt met andere koppels.

• 4Ligging t.o.v. pistes

• 8Judith11-07-2018

Mooie omgeving en goed hotel

De kussens zijn van slechte kwaliteit Het eten is er zeer goed Er mag beter schoongemaakt worden in de openbare ruimtes Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam De kamers zijn erg gehorig (vooral de kamers die aan de gang naar het restaurant liggen). Mooie wandeltochten in de omgeving maar soms niet helemaal goed aangegeven Er is wat achterstallig onderhoud in de kamers (douchekop zit los, kraan in meerdere kamers lekt en ook de keukenkranen lekten, de drempel in het restaurant is kapot)

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Remko11-06-2018

Prima hotel, erg goede prijs/kwaliteitverhouding

Wij hebben als gezin met twee kinderen (2 en 4) een geweldige vakantie gehad in Landhotel Rosenberger. Het hotel is keurig verzorgd, het eten vonden wij erg goed en afwisselend, elke dag een prima ontbijt- en diner-buffet. De medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zo kon onze elektrische auto op een aparte plaats aan de voorkant van het hotel worden opgesteld om daar bij een buitenstopcontact opgeladen te worden. De speeltuin naast het hotel is een voordeel voor kleinere kinderen. We hebben vaak gebruik gemaakt van het (kleine) binnenzwembad en van de sauna. Daar was het steeds rustig en keurig schoon. De directe omgeving is erg geschikt voor wandelingen, er zijn veel goed gemarkeerde kortere en langere routes. In de iets ruimere omgeving van Wegscheid zijn er genoeg leuke bezienswaardigheden en leuke stadjes, in zowel Duitsland, Oostenrijk als Tsjechië. Kortom: een prima uitvalsbasis voor een leuke vakantie.

Met jonge kinderen

11 tips over Hotel Landhotel Rosenberg

• de vries, 12-06-2019

Hotel Landhotel Rosenberg in Wegscheid. Eindelijk eens een hotel zonder wifi.

• Fam Hendriks, 09-05-2014

Let in Passau goed op je spullen. Zijn veel bedelaars op straat in groepen. Boottocht in Passau is leuk. De tocht naar Tjechië even opletten dat de TomTom vaak alleen West-Europa in het bestand heeft. Gezien het oude Koude Oorloggebied op de grens is een goede kaart een must.

• ncurfs, 20-06-2014

dagje cyske krumlov is geweldig mooi passau ook erg mooie sted

2 vragen over Hotel Landhotel Rosenberg

• Fred, 19-02-2017

glutenvrij

is het mogelijk om in landhotel Rosenberger glutenvrij te eten?

• Van empel, 07-12-2016

Avond eten

Bij all-in clusief wat serveren ze s'avonds meestal

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch