Reviews over Waltenhofen

prachtige omving ,prima gasten jammer van de muize

jan en anja v,
    12-5-2018

leuk huisje aardige gasten prachtige omving ,alleen laatste avond kregen we last van muizen ,niet fijn dus en besloten om te vertrekken .

Fantastische familiecamping

R. van der Vooren,
    22-7-2015

Ferienhof Sommer ligt prachtig afgeschermd van een rustige weg. Ontzettend leuk voor de kinderen dat er jonge katten en kippen over het terrein vrij lopen. Goede en veilige voorzieningen voor kinderen. Vriendelijke, gastvrije en behulpzame familie. Als je van een romantische, kleinschalige camping houdt, dan is dit een aanrader!

Fantastische ligging met vanaf het grote balkon zicht op

bussie,
    10-5-2008

Fantastische ligging met vanaf het grote balkon zicht op de alpen.Rustig gelegen en de kinderen mogen overal rondlopen.Huis ligt op 800 meter hoogte naast de boerderij van de eigenaar.

Een vrij oud hotel met sober ingerichte, maar goed kamers.

Wim Vanthienen,
    8-1-2008

Een vrij oud hotel met sober ingerichte, maar goed verwarmde kamers. Badkamer met douchecel. Kamers gelegen op 2e en 3e verdieping. Geen lift.

Gezellig restaurant met lekker eten. Zéér ruime porties. Degelijk ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Eigen parking. Martinszell is een rustig dorpje in een mooie omgeving. Als doorgangshotel zeker geschikt.

Waltenhofen scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews