Hotel Roseneck

3 reviews over Hotel Roseneck in het Nederlands

Nichts für Motorradfahrer

SD
15-6-2012

Wir waren als Motorradfahrer 4 Nächte dort. Zunächst: Der Junior-Chef kocht selbst und das macht er gut. Die Bedienungen waren aufmerksam und freundlich. Zimmer sind auf altem Stand, aber sauber. Leider fühlten wir uns als Motorradfahrer überhaupt nicht willkommen, sondern nur zum zahlen gut. Der Service beschränkte sich darauf, dass man uns 3 Blätter Papier mit Routen in die Hand drückte. Sorry, aber das kann unser Kartenmaterial und Navi weit besser. Motorräder müssen im Freien abgestellt werden. Die vorhandenen Garagen werden vom Chef selbst genutzt! Ein aufgestelltes Zelt wurde ebenfalls nicht zur Verfügung gestellt. Bei einem Spiel der Deutschen Nationalmannschaft erwies sich der Senior-Chef als arrogant und egoistisch. Lieber Senior-Chef: uns seht ihr nie wieder! Motorradfahrer, Flößer, Vereinsausflüge, Familien mit Kindern..., das passt sowieso nicht zusammen. Wir werden unser Geld gerne dort ausgeben, wo wir willkommen sind.

Wij waren 8 dagen in dit hotelletje, geleid door de familie Fröhmel.

We hadden een kamer in het "landhuis", met balkon. De kamer was proper, eerder klein maar voldoende. Eind augustus was het houd in Wallenfels (5 à 15 graden); desondanks werd de verwarming pas 1 september aangezet. We hadden HP genomen. Het ontbijtbuffet was rijkelijk en werd goed aangevuld; het avondeten daarentegen bestond slechts uit 2 gangen: altijd een hoofdgerecht en verder de ene dag soep, de andere een saladebord of een dessert. De porties waren aanvankelijk zo gering, dat we met honger van tafel gingen. Na een opmerking werd het beter. Er kan daar uitstekend gewandeld worden: de circuits zijn afwisselend en voorbeeldig aan geduid. Het hotel leeft eerder van de weekends. Dan wordt het overspoeld door drinkgrage Duitsers, die ambiance en overlast brengen, maar de euro's laten rollen. De jagershut en de tent in de tuin zijn hun domein. HP-gasten en rustzoekers worden er gedoogd, meer niet. Voor ons niet meer!

Zeer gastvrij

J.Water
18-6-2010

De eigenaar is ook de kok, fantastisch.

Wlan voor je laptop is beschikbaar.

Het ontbijt is verukkelijk.

Voor 2 personen, kamer, diner met wijn en ontbijt voor 110 Euro

Een aanrader hoewel het niet op een doorgaande route ligt maar wel in een mooie omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Roseneck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roseneck in Wallenfels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roseneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roseneck scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.