Hotel Ochsen

HotelWeer vandaag26°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Ochsen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ochsen in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Mandy
25-7-2011

Dit hotel last minute geboekt als overnachtingshotel op weg naar Italië. Ligt enkele kilometers van de snelweg richting Ulm af. Vlak bij het pretpark Legoland in Gunsburg. Dit park hebben wij overigens niet bezocht.

Kamer was ruim met groot 2pers. bed en 1 stapelbed. Prima ontbijt.

Hebben tevens restaurant bij het hotel. toen wij op vrijdagavond aankwamen was hier een Schnitzelavond aan de gang. Erg druk maar wel lekkere schnitzels!

Niet veel op aan te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ochsen in Waldstetten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ochsen scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.