Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof

Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof
8,4

5 tips over Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof

E van Elderen, 21-8-2013
Rekening houden met afstanden voor bezienswaardigheden. Tsjechische grens is dichtbij, maar de dichtstbijzijnde grote stad in Tsjechië is op ruim een uur rijden (auto). Voor meer bewegingsvrijheid is het meenemen van fietsen raadzaam. Fietsliefhebbers (heuvelachtige omgeving) kunnen hier wel aan hun trekken komen.
Corbeels, 19-7-2013

Even over de grens in Tsjechië ligt het kleine stadje Horsovsky Tyn: mooie markt en prachtig kasteel, we hebben er met 4 personen uitstekend gegeten in restaurant Sumava voor 29€ in totaal. Ook Domazlice is interessant (500m lange marktplaats).

Schaf zeker een wandelkaart aan, zo kan je goed kiezen welke van de steeds prima gemarkeerde wandelingen je wil maken. Wandeling R1 vertrekkend van Rötz is een aanrader, wel avontuurlijk, zeker niet gemakkelijk.

Ingrid, 5-11-2012
De streek voldeed wel aan de verwachtingen. Je kiest voor het Bayrische wald, wel dan weet je ongeveer wel wat je mag verwachten denk ik. Uitstappen gemaakt naar Praag, Pilzen en Regensburg. Haalbaar wat de afstanden betreft en de moeite

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenhotel Bayerischer Hof voor je op een rij gezet:

Hans, 22-9-2012
Prachtige wandelingen in de omgeving. Alleen wat weinig rustmogelijkheden, zoals banken zijn er maar héél weinig. Gemakkelijk even naar buurland Tsjechië en of een rit naar Praag.
R. Koopman, 11-11-2011

In het hotel is een informatieruimte met een groot aantal folders. Een aanbieding sprong eruit, een dagtocht met een bus naar Praag, met een rondleiding, boottocht over de Moldau met uitgebreide lunchbuffetten. Fantastisch.

Mooi is natuurlijk een dagtrip naar Passau en Regensburg.

Een niet te vergeten week.