Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof

Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenhotel Bayerischer Hof voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof in het Nederlands

Goed hotel met wat minpuntjes

Karin
25-10-2016

Prijs-kwaliteitverhouding is goed, bedden prima, vriendelijk personeel, eten is goed, schone kamer, maar er zijn wel minpuntjes. Het hotel is ver van toeristische attracties zoals Regensburg, Passau, de Glassstrasse. Je moet voor alles minstens 1-1,5 uur rijden. Het hotel beschikt over een lift, maar alleen in een bepaald gedeelte van het hotel. Geef dit dus duidelijk bij je boeking aan als je slecht ter been bent. WiFi werkt meer niet dan wel, afhankelijk van het weer. De TV op de kamer is oud en heeft vnl. Duitse zenders-geen BVN tv. Voor ons niet erg, maar kan voor sommigen een punt zijn. Het hotel is vnl. ingesteld op gezinnen met kinderen, die er dan ook in groten getale zijn. Van het zwembad etc hebben wij geen gebruik gemaakt. De loopafstand naar de Perlsee is veel verder dan de 1 km die in de folders staat. In Waldmunchen zelf is niet veel te doen. Dorpjes in de omgeving maken niet bepaald een levendige indruk. Kortom: niet slecht voor een weekje, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Een toppertje

J.Visser
21-6-2016

Het meer kwaliteit is dan de prijs doet vermoeden.

Omgeving is bijzonder mooi en door alle leeftijden te belopen. Zeer geschikt om van daaruit dagtochten te maken.

Ongeschikt voor natuur- en cultuurliefhebbers

E van Elderen
21-8-2013

Bayerischer Hof is gedateerd, echter het personeel doet er alles aan om het aantrekkelijk te houden. Personeel (oudere Mw.) receptie niet al te vriendelijk. All-in concept nodigt sommige (Nederlanders) mensen uit om vanaf 10.00u 's ochtends alcohol te nuttigen; gedurende de dag worden zij dan steeds luidruchtiger en meer aanwezig. Het onbeperkt frisdrank (lees cola en suikers)gebruik levert schreeuwende en onbeschofte kinderen op. Tijdens de buffetten gedragen mensen zich alsof ze in geen weken gegeten hebben. Ook hier weer overmatige aanwezigheid van Nederlanders. Onbeschoft eten, schreeuwen aan tafel, overmatig opscheppen. Het zwembad in het hotel is erg klein. Voor een dag vermaak in het hotel moet je zelf spelletjes e.d. meebrengen;het hotel biedt met name een slaapplaats en maaltijden. Om wat van de omgeving te zien ben je aangewezen op eigen vervoer; openbaar vervoer is beperkt. De Perlsee in de omgeving ligt niet echt op loopafstand. Het zwemparadijs in de omgeving is gedateerd.

prijs kwaliteit goed hotel

maes gunther
1-8-2013

dit hotel is prijs kwaliteit een zeer goed hotel zonder al te veel toeters en bellen eten goed van kwaliteit en veel variatie

de kamers waren groot hadden spijtig genoeg wel geen balkon maar we zaten juist boven het terras

voor de kinderen een goede opvang van smorgens tot savonds met kinderdisco als avondsluiter

zwembad en sauna waren proper en verzorgd het water was heel warm

ideaal omgeving voor wandelaars en uitstapjes naar tsjechie

de perlsee was een kleine tegenvaller moest je altijd inkom betalen voor op het zandstrand te komen

al bij al een geslaagde vakantie en een aanrader met kindjes

ook veel belgen in het hotel

nooit meer

wijnants valere
21-7-2013

geen 3 maar amper 1 ster waard ontbijt is redelijk alleen voor een spiegel ei of bacon moet je bijbetalen het avond eten is een mengelmoes van alles en nog wat gewoon weg slecht hadden voor 5 dagen geboekt waren na 2 dagen al weg dit was een ramp hotel

ideaal familiehotel in prachtige streek

Corbeels
19-7-2013

De kamers waren ruim, werden dagelijks gekuist en hebben een ruime frigo. Het eten is in buffetvorm, geen haute cuisine maar veel plaatselijke keuken en ieder vindt er wel zijn gading. Het buffet werd regelmatig aangevuld. Erg kindvriendelijk hotel met aangepaste speelinfrastructuur en kinderanimatie. Dat maakt het wel wat druk maar ook gezellig en heel informeel. Het was 's avonds heel rustig. Het personeel was erg vriendelijk, enkel aan de balie vond ik dat de service wat te wensen overliet (weinig info bij aankomst bvb). De prijs/kwaliteit is super. De omgeving biedt alles wat een vakantie nodig heeft: natuur, mooie steden, pittoreske dorpjes.

alles net niet

ada
30-6-2013

In dit hotel is alles " net niet" . Onpersoonlijk, zwembad erg klein, eten zozo, erg rumoerig, heel veel kinderen. Kamers wel netjes en schoon. Dus bedenk je goed voor je hier naartoe gaat

Nooit Meer!!!!!!!

Jannens
28-4-2013

1 Week geboekt met 2 hondjes. Eerst problemen met te kleine kamer. Dan maar op uw strepen staan en dreigen met de touroperator. Eindelijk kamer gekregen stellen we vast dat er verschillende plekken op de vloer aanwezig zijn. VIES VIES VIES. Omdat we met hondjes waren kregen we tafel toegekend met onze naam op vermeld. Geen probleem maar buiten op terras konden we niet daardoor we eerst door het restaurant moesten en er geen huisdieren mochten komen. Ik heb er alle begrip maar een andere ingang naar buiten zou wenselijk zijn. Het was goed maar steeds hetzelfde niets extra. Dit hotel zijn de meeste gasten meer dan 65J en veel respect voor andere hebben ze niet. Nemen de toegekende plaats in beslag ook als er ne naam op vermeld staat. Ik raad dit hotel niemand aan want er is dringend aan vernieuwing toe. Het personeel is vriendelijk behalve aan de balie deze zijn onbeschoft en hun job niet waardig!!!! De prive parking is het beste van het oude en versleten hotel.

Prima hotel met kinderen

verabmieloo
17-2-2013

Geen nieuw hotel maar wel heel schoon met goede bedden,ontbijt zeer uitgebreid,'s middags altijd iets warms te eten,en 's avonds volop keus.

Ski uitrusting in hotel te huur,en je kunt gelijk de skiles bespreken,ideaal.

Jolanda
2-2-2013

De buitenkant doet wat somber aan maar binnen was het zeer schoon en het personeel was erg vriendelijk.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad.Het eten was perfect, voor ieder wat wils.Elke dag schone handdoeken en een schoongemaakte kamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof in Waldmunchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenhotel Bayerischer Hof scoort een 7.12 uit 10 op basis van 69 reviews.