Reviews over Waldmunchen

Leuk maar update nodig.

Angelique Zalm,
    25-9-2018

Aankomst was goed, receptie erg druk en duurde erg lang voor je aan de beurt was maar het meisje dat achter de balie stond deed haar best en nam de tijd voor je, parkeren ook netjes maar wel wat krap.

De kamer is netjes en schoon, wel gedateerd en een beetje ouderwets. Het eten is niet veel keus maar wel erg netjes & goed, alles was gaar en lekker. De zwembad is ook Lekker om even bij te komen, ook schoon.

Maar wat ze met de spiegels in het restaurant hebben gedaan weet ik niet.

Ook heb je een aparte ruimte waar je kan eten met een hond, vind ik erg netjes!

Beetje jammer dat de krakkemikkige speelautomaten zo duur zijn, is het niet waard.

Goed hotel, aardige mensen, alles is schoon, eten is goed. Maar een update kan geen kwaad.

Goed hotel, maar heeft een flinke update nodig.

Erik Zalm,
    25-9-2018

Bij aankomst druk bij de receptie, wel even moeten wachten, maar daarna wel goed geholpen, in het Engels door het meisje aan de receptie. Het is een fijn, maar gedateerd hotel, ook moet je hier echt wat te doen hebben buiten het hotel, want in het hotel is er niet heel veel te doen... ook het all inclusief is... goed maar niet perfect, zo heb je maar 1 soort bier en wijn, en wel verschillende soorten frisdrank. Het eten is goed voor elkaar, het is niet veel, maar wat er is is wel goed! Verder zijn de kamers aan de oude kant, zoals de rest van het hotel, maar de hygiëne is wel goed in orde. Dan heb ik nog 1 ding... de WiFi... die is ronduit slecht.. is geen verbinding mee te maken, en heb je verbinding, dan laad er niks in.. ook het mobiel internet is hier ontzettend slecht te ontvangen, je moet echt ergens naar een woonwijk rijden, om een beetje ontvangst te hebben. Verder is het parkeren in carports erg krap en niet doordacht...

Prachtige appartementen en mooie ligging

Martin Vink,
    30-7-2018

Prachtige appartementen met grootte tuin waar van alles aanwezig is voor de kinderen. Wij hadden appartement op de begane grond met eigen tuin. In het appartement is alles aanwezig. Eigenaresse is erg vriendelijk en verraste ons met lekkere Kuchen. Appartement ligt buiten Waldmünchen en is rustig gelegen. In Waldmünchen zijn diverse eetgelegenheden en de omgeving leent zich voor leuke uitstapjes.

Goed hotel met wat minpuntjes

Karin,
    25-10-2016

Prijs-kwaliteitverhouding is goed, bedden prima, vriendelijk personeel, eten is goed, schone kamer, maar er zijn wel minpuntjes. Het hotel is ver van toeristische attracties zoals Regensburg, Passau, de Glassstrasse. Je moet voor alles minstens 1-1,5 uur rijden. Het hotel beschikt over een lift, maar alleen in een bepaald gedeelte van het hotel. Geef dit dus duidelijk bij je boeking aan als je slecht ter been bent. WiFi werkt meer niet dan wel, afhankelijk van het weer. De TV op de kamer is oud en heeft vnl. Duitse zenders-geen BVN tv. Voor ons niet erg, maar kan voor sommigen een punt zijn. Het hotel is vnl. ingesteld op gezinnen met kinderen, die er dan ook in groten getale zijn. Van het zwembad etc hebben wij geen gebruik gemaakt. De loopafstand naar de Perlsee is veel verder dan de 1 km die in de folders staat. In Waldmunchen zelf is niet veel te doen. Dorpjes in de omgeving maken niet bepaald een levendige indruk. Kortom: niet slecht voor een weekje, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Een toppertje

J.Visser,
    21-6-2016

Het meer kwaliteit is dan de prijs doet vermoeden.

Omgeving is bijzonder mooi en door alle leeftijden te belopen. Zeer geschikt om van daaruit dagtochten te maken.

Waldmunchen scoort een 6,7 uit 10, op basis van 12 reviews