Hotel Karoli

8 reviews over Hotel Karoli in het Nederlands

Prijs/kwaliteit een aanrader

Dominique
30-7-2017

Een goed hotel gelegen bovenop een heuvel uitkijkend over de omgeving.

Ruime en propere kamers en badkamers. Kluisje op de kamer. Dankzij rolluik is de kamer te verduisteren. Ook volledig toegankelijk voor minder mobiele personen.

Restaurant met mooi uitzicht over de omgeving.

Zeer interessante all-in en zeer vriendelijk personeel.

Goede kok die dagelijks lekker eten voorziet in buffetvorm.

Wandelingen vertrekken aan het hotel; toegang tot het zwembad 100m verderop en een pendelbus naar het dorp zijn inbegrepen.

De minpuntjes:

-Enkel wifi in de inkom/eetzaal, niet op de kamer.

-Je zit samen met andere gasten aan tafel

-Zeer beperkte parking (met gasten die meestal niet kunnen parkeren) waardoor je soms een heel eind moet lopen.

NOOIT MEER

Cees Bulte
23-7-2017

Prachtig uitzicht, schone kamer, ruime nette badkamer. Personeel was eerst wel vriendelijk. Naarmate de vakantie vorderde, personeel steeds minder vriendelijk. Het tapbier was slecht, bijna alleen schuim. Bij doortappen totdat schuim weg was, kreeg ik een grote mond. Mocht niet, ik moest het maar doen met een glas schuim en anders naar de chef. Chef gaf te kennen dat zij zelf bepalen wanneer er getapt mag worden. Er moest over gegaan worden op flesjes. Flesjes waren ook op. Als ze niet willen dat er getapt wordt, maak dan geen reclame dat dit erbij inbegrepen is. Zeer stugge omgang. V.w.b. eten 2 dagen lekker gegeten, voor de rest niet smakelijk. Voorbeeld: denk je gebakken aardappelen te gaan eten, zijn het meelballen. Groente koud. Bloemkool op zuur. 1 dag eerder weggegaan o.a. door het onwelkome gevoel. Laatste avond maar eens lekker gaan eten in het dorp.

Mooie ruime kamers met prima badkamer en ruim balkon, wij hadden hetzelfde mooie uitzicht als vanuit de eetzaal. Het ontbijt en diner was in buffetvorm met ruim voldoende keuze en van prima kwaliteit. De omgeving overtrof onze verwachting, met leuke kleine plaatsen en Passau op korte afstand (via openbaar vervoer ook zeer goed bereikbaar vanaf het hotel).

Het all inclusive concept is ons prima bevallen, zeker als je vooraf gelezen hebt wat dit inhoud 😉.

De medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers maar ook het hotel werd goed schoon gehouden en met goed weer is het heerlijk vertoeven op het terras (al heeft dit door de ligging geen uitzicht)

Zeer goed Hotel

co
25-5-2017

Hotel ligt op een prachtige lokatie.Het eten was All Inn,prima.

De kamer had van ons een prachtig uitzicht. Schone kamer en een grote badkamer.Het enige min puntje dat je met vier personen aan een tafel zit.

Oude reviews (archief)

Net hotel, matig eten

Theo van Maurik
21-10-2016

Het is een net hotel met vriendelijk personeel. Het eten is van een matige kwaliteit.

Raar ultra all inclusief beleid. Alcohol vrij bier moet je betalen. Zoete witte wijn moet je betalen. geen malt whiskey te koop alleen Canadese blended uit de lidle Om 22.30 gaan ze het restaurant inruimen voor de volgende ochtend en om 23.00 uur gaat alles dicht. Het licht gaat uit. Er valt avonds niets te kopen zoals een stukje kaas of worst of een bitterballetje. maar je mag ook niets van buitenaf mee nemen om te snacken.

Geen wifi op de kamers.

Kamer meisjes gaan altijd de kamers op om schoonmaken, al hang je een rood label op.

Eten is goed. Lunch is een droog broodje en af en toe iets wat overgebleven is van de vorige dag. De snack in de middag is altijd droge cake of taart. Ultra All Inclusief moet zijn Beperkt all inclusief.

De omgeving is mooi, maar dit hotel ziet ons niet weer terug komen.

Als je drinken wilde zonder prik gewoon betalen hotel voor 80 plus mensen om22.00 liggen de meesten op bed Je kan er goed eten ( ontbijt ) er prima voor de toetjes moet je hier niet zijn voor de lunch elke dag na vragen vers fruit (appel banaan ). Is er niet tijdens het verblijf een bandje dragen serveerster's waren niet altijd aardig alleen zondag lopen ze in mooie kleding wifi alleen in de hal

Fijn hotel

anoniem
31-1-2016

alles prima. Ontvangst vriendelijk. Mooie omgeving. Veel te zien in de omgeving. Veel extra's. B.v. transfers Waldkirchen. Kosteloos parkeren. Zwemparadijs voor 2 uur gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karoli in Waldkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Karoli scoort een 7.62 uit 10 op basis van 8 reviews.