Waischenfeld

Reviews over Waischenfeld

Niet helemaal als verwacht

Hugo,
    21-6-2017

De burcht ligt in soort een afgesloten toeristisch attractiepark met Valkerij, een café/restaurant en is het beginpunt van wandelroutes. Het kasteel zelf is, onder begeleiding met betaling, te bezoeken en als gast van het hotel kan je gratis aan een dergelijke tour meedoen. Vanaf de kleine receptie is het een behoorlijke wandeling naar onze kamer waarbij men door een aantal zalen moet gaan. Onze veel hoekige kamer gelegen in de burcht, met een mooi uitzicht op het Ahorndal, is best groot en meet incl. het entreehalletje ca. 28 m2. De kamer is voorzien van een 2-pers. Kingsize bed, klerenkast, een zitje bestaande uit 2 clubs en een rond tafeltje, een soort aflegtafeltje met laadjes aan de muur en een hocker. De gedateerde badkamer met bad, 2 wastafels en toilet meet ca. 7 m2 . Gratis Wifi, parkeren en kluisje, geen airco en koelkastje en KTV. Verder schone vloerbedekking, matige kamerverlichting en er is een lift aanwezig. Het geheel qua hotelkamer doet dus gedateerd aan en wel iets beter (moderner) aangekleed moeten worden, maar overall gezien is het hotel met de geboden faciliteiten best aardig maar is eigenlijk niet de gevoerde 4* waard.

Ontbijt: Goed.

Diner: Weinig keus en erg matige kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2017

Redelijke camping in een prachtige omgeving

Jeroen,
    14-8-2011

Best aardige camping met veel vaste bewoners en een trekkersveld, dat aan de doorgaande weg ligt. Wat gedateerd sanitair wat overigens prima schoon wordt gehouden. Beetje rommelige aanblik met een pizzabakker bij de ingang van de camping.

Het plaatsje is aardig, prima eetgelegenheden en zeer betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Gewoon gezellige camping

Jan Heba,
    23-7-2010

Kleine camping aan rand van het dorp

Alle winkels op loopafstand.

Zeer mooi wandelgebied

Div. restaurants in omgeving.

Gereisd met partner in juli 2010

camping langs doorgaande weg

Jan heba,
    15-8-2009

Kleine camping aan rand van het dorp.

Aan gemeente zwembad gelegen.

Camping zonder toeters en bellen.

Voor wandelaars geschikt.

Winkels etc. op loopafstand.

Gereisd alleenreizend in mei 2009