Camping Schwanenplatz

8 reviews over Camping Schwanenplatz in het Nederlands

Heerlijk rustig gelegen

s.ploeg
16-9-2016

Mooi gelegen camping aan het meer.

Ruime plaatsen

Heel net sanitair

Vriendelijke eigenaren

Lekker Restaurant

Mooie omgeving

Kortom voor herhaling vatbaar!!

mooie camping schone toilet gebouwen goed verzorgde staanplaatsen mooie omgeving en uitvalhoeken om een bezoek te brengen cultureel b.v. salzburg koningsee en andere plaatsen .

om te fietsen waren wij wel trapondersteuning nodig.

lekkere rustige camping aan mooi (zwem) meer

Willie_vanderwoude
        16-7-2016

Fijne plek om te verblijven met genoeg te doen in de omgeving. Erg mooi gelegen aan het meer. stadje half uurtje lopen .

Top adres!

RoWe
        25-6-2016

De camping ligt in een heuvelachtig gebied ca. 25 km van de Alpen. In een half uur ben je in de bergen. In de omgeving is veel te doen zoals een bezoek aan het schitterende Salzburg, de Koenigssee en tal van leuk plaatsjes.

De camping zelf is zeer goed verzorgd. De plaatsen zijn ruim genoeg, er is ruim voldoende sanitair dat ook nog eens van zeer goede kwaliteit is en het terrein is zeer goed onderhouden. Een minpuntje is de kwaliteit van de WiFi. Alleen in de buurt van de receptie heb je een redelijk bereik hoewel de snelheid aan de lage kant is. Maar het werkt.

Wij vinden het een goede camping waar we zeker nog eens keer naar terug zullen gaan en vinden het een zeer goed en veel voordeliger alternatief voor het nabij gelegen Strandcamp.

Mooie rustige camping aan meer

Fam.Droog
        17-8-2015

Nette camping, erg schoon sanitair en vriendelijke eigenaren. Een paar keer per week een activiteit voor de kinderen. Restaurant stelt niet veel voor; redelijke maar kleine maaltijd gehad op eerste avond. Helaas waren er nauwelijks Nederlandse vriendinnetjes voor onze dochter van 10, maar desondanks hebben we ons prima vermaakt met zwemmen, dorpjes en stadjes en fietsen huren rond het meer.

Prachtige heuvelachtige groene omgeving aan het warmste (zo werd ons verteld - ruim 20 graden) meer van Duitsland, op een half uurtje van Salzburg en een uurtje van Bergtesgaden.

Het campingstrandje is leuk voor de kinderen, maar er zijn nog leukere strandbaden op enkele kilometers aan het meer met speeltoestellen en duikplanken in het water en leuke terrasjes om iets te drinken.

Vergeleken met de grote camping die we in Kroatië hebben aangedaan was deze heerlijk rustig; na 22 uur geen lawaai meer van jongeren, afwassers, toiletten of muziek. Een omgeving om terug te komen!

Schitterend camping

will ellenbroek
        19-6-2014

Wij waren in mei 4 dagen op deze schitterende camping. Fraaie plaatsen aan het meer (in hoogseizoen wel reserveren!). Het sanitair is prachtig. Het ziet er allemaal tiptop uit, net als de camping trouwens. Je kunt in het meer heerlijk vissen. We hebben slechts eenmaal in het restaurant gegeten, maar dat was wel prima. Een camping om terug te komen.

Wij kwamen kijken waar onze plek gelegen was en werden direkt door de eigenaar uitgekaffert. U bent véél te vroeg. U staat in de weg met Uw caravan. Doorrijden en tegen de richting van de klok (ja echt waar) om de rotonde draaien en later terug komen!?

De plek leek geheel niet op de foto's van hun site. "Mooie open plek in een boomgaard." In plaats daarvan een plekje onder een appelboom met laag hangende takken, niet groot genoeg om caravan, luifel en auto kwijt te kunnen! Zonder mover en / of hulp van mede kampeerders niet te bereiken.

Dat "later terug komen" hebben we maar niet gedaan.

De Duitse kommentaren op deze camping (alle, vanaf mei vorig jaar tot nú) lijken geschreven door één persoon, de eigenaar zelf? Alleen positief !?

aanrader

onbekend
          25-1-2010

Een mooie goedverzorgde camping. Niet het gevoel dat het een vrij grote camping is. Veel Duitsers, wat voor ons geen probleem was. Personeel is erg vriendelijk. De plaatsen zijn ruim en vele met water en afvoer. Sanitair is super schoon. Wat erg prettig is dat je je buren op de toilet niet kunt horen. Grote douches met thermokranen en een goede straal. Geen gedoe met douche muntjes. Elke week wordt er een film gedraait buiten op een groot wit doek. Popcorn verkrijgbaar. Het meer is schoon en er is een gedeelte afgemaakt voor kinderen. Badmeester, die zijn werk serieus neemt, houdt toezicht. Kleine winkel op de camping stelt niet veel voor maar in het dorp 4 km verderop zijn twee grote supermarkten. Krant en broodjes zijn wel op de camping verkrijgbaar. Bij aanmelding op de camping krijg je een kuurkaart waarmee je gratis met je gezin met de trein naar twee dorpjes kunt. Bij de vvv kun je voor heel weinig met de trein naar Saltzburg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwanenplatz in Waging am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwanenplatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwanenplatz scoort een 8.65 uit 10 op basis van 211 reviews.