Gasthof Linsner

Meer gasthofinfo

14 reviews over Gasthof Linsner

• 4Martin04-01-2019

Nooit meer.

De reviews tot 2018 zijn niet meer actueel. Inmiddels een andere eigenaar die vreselijk zijn best doet, maar het niet waar kan maken. Na het zeer matige avondeten is er niets meer. Betalen met PIN wil deze eigenaar niet. Hij legt ook niets vast. Afhankelijk van de kamer die je krijgt is er een voldoende of onvoldoende. Wij zijn van kamer gewisseld en hebben een redelijk verblijf gehad. Maar er zijn kamers die niet hotelwaardig zijn. Het dorp Wachenroth heeft helemaal niets.

• 9W.Ooijen09-07-2013

Prima Hotel en zeer vriendelijk personeel

Wij zijn hier 4 dagen geweest en kunnen alleen maar zeggen het was er fantastisch. Vriendelijk personeel, goed eten en prima kamers. Een min puntje was iedere morgen rond 5 uur werden we wakker van de kerkklokken die dan begonnen te luiden ( dit, naar men zegt om de boeren te wekken,) maar de gasten in het dorp worden dan ook gewekt.

• 8Janny31-12-2012

Uitstekend naar onze zin gehad

Wij waren hier dec.2012, met een Kerstreis van touroperator. Het enige wat ik op te merken heb, is dat de kamers nogal gehorig zijn, maar verder alle lof voor dit familiehotel. Men deed zo hun best om het ons naar de zin te maken....! Het eten was er uitstekend, iedere avond een 4-gangenmenu en met Kerst waren het er zelfs 5. De bedden (boxspring) op onze kamer waren uitstekend, alleen dat dunne kussen, daar zouden ze iets aan kunnen doen. In de winter heb je geen mogelijkheden in het dorp, maar ik kan me voorstellen dat dat in de zomer anders is. Vooral voor wandelaars. In de omgeving is vast genoeg te zien.

• 8Gedi01-07-2012

Prima Gasthof in een landelijke omgeving

Gasthof Linsner is een familiehotel en ligt in een landelijke omgeving in een typisch Duits plaatsje. De kamers zijn weliswaar klein, doch brandschoon en alles functioneert prima. Het eten is er uitstekend en met zorg gemaakt. De eigenaren van dit Gasthof zijn heel vriendelijk en uiterst behulpzaam. Deze Gasthof is zeker een aanrader !

• 7Gonnie18-09-2011

gezellig hotel

De eenpersoonskamer is klein, maar schoon en netjes. Er is een tv en een fohn en het bed is goed. Het is wel wat gehorig op de kamer. Jammer dat de kerkklokken zelfs midden in de nacht luiden, waardoor slapen moeilijk gaat. Het avondeten is heel goed. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en heel goed. Personeel is vriendelijk. Het is een gezellig hotel, maar in het dorp is verder niks te beleven.

• 6Bep Reinders04-08-2011

hoezo onviendelijk

Het gasthof is geweldig en we hebben er heerlijk gegeten,de oudere dame die ons bediende was ook heel aardig!!!Later op de avond was er een andere blonde dame die ons bediende en die was ronduit onbeschoft tegen sommige mensen van ons reisgezelschap, ze liet ze gewoon zitten en bediende ze niet meer, een van de heren vroeg een jus en heeft dat tot 3 keer toe moeten vragen,wij hebben het toen maar meteen met onze drankjes (warm bier) mee besteld,dit vinden wij heel jammer want verder was er op de gasthof niets aan te merken

• 8Familie Keijzer04-01-2011

Zeer gastvrij!

Het is een prima Gasthof. Aardige mensen, overal erg schoon en netjes en goede bedden. Het eten is niet exclusief ofzo, maar gewoon goed. Alleen tijdens het kerstdiner zelf (tijdens onze excursiereis) was het eten een stuk minder. Waarschijnlijk had de vaste kok vrij? We zijn tijdens onze kerstreis van 6 dagen in Hotel Linser geweest, maar hadden elke dag excursies. Het is dan een prima uitvalsbasis. Om er 'gewoon' te verblijven mis je andere faciliteiten. Ook in het dorp is verder niets te doen. De gastvrijheid van de hotelier maakt alles bij elkaar tot een heel goed verblijf.

• 8Hugers L31-12-2010

ruim voldoende

geen zwembad ed,te weinig mogelijkheden in de winter

• 10S.Slootweg28-12-2010

Hier willen we graag weer een keer naar toe

Gezellig kleinschalig hotel waar de hotelier en zijn medewerkers er alles eraan doen om het de gast naar het zin te maken. Zeer betaalbaar. Ouderwetse gastvrijheid, zeer schoon, een goed bed en lekker eten (uitgebreid ontbijtbuffet). Diverse drankjes uit de streek die je vooraf eerst mag proeven en een eigen bier welke in de keuken wordt gebrouwen.

• 9Ummels27-09-2010

geweldig

het was een waar genoegen om in dit hotel te verblijven service was geweldig ontbijt was uitstekend eten was meer dan uitstekend kamers heel netjes en goed bed hotel was in een woord geweldig

1 tip over Gasthof Linsner

• Gedi, 01-07-2012

Ligt dicht bij de autosnelweg Nurnberg-Frankfurt en is zeker voor reizigers richting Oostenrijk en Italie een goede plek op de doorreis.

1 vraag over Gasthof Linsner

• m kuipers, 16-04-2011

overnachting

hallo gasthof linsner is het mogelijk om op aankomst 7 juni 2011 tot 8 juni 2011 een overnachting bij uw gasthof te boeken daar wij op doorreis zijn naar oostenrijk . dit is dan voor 2 personen.
    bij voorbaat hartelijk dank

fam m kuipers groningen