Gasthof Linsner

Kleine hotels
Gasthof Linsner
8,3

13 reviews over Gasthof Linsner in het Nederlands

Wij zijn hier 4 dagen geweest en kunnen alleen maar zeggen het was er fantastisch. Vriendelijk personeel, goed eten en prima kamers.

Een min puntje was iedere morgen rond 5 uur werden we wakker van de kerkklokken die dan begonnen te luiden ( dit, naar men zegt om de boeren te wekken,) maar de gasten in het dorp worden dan ook gewekt.

Uitstekend naar onze zin gehad

Janny
31-12-2012

Wij waren hier dec.2012, met een Kerstreis van touroperator. Het enige wat ik op te merken heb, is dat de kamers nogal gehorig zijn, maar verder alle lof voor dit familiehotel. Men deed zo hun best om het ons naar de zin te maken....! Het eten was er uitstekend, iedere avond een 4-gangenmenu en met Kerst waren het er zelfs 5. De bedden (boxspring) op onze kamer waren uitstekend, alleen dat dunne kussen, daar zouden ze iets aan kunnen doen. In de winter heb je geen mogelijkheden in het dorp, maar ik kan me voorstellen dat dat in de zomer anders is. Vooral voor wandelaars. In de omgeving is vast genoeg te zien.

Gasthof Linsner is een familiehotel en ligt in een landelijke omgeving in een typisch Duits plaatsje. De kamers zijn weliswaar klein, doch brandschoon en alles functioneert prima. Het eten is er uitstekend en met zorg gemaakt. De eigenaren van dit Gasthof zijn heel vriendelijk en uiterst behulpzaam. Deze Gasthof is zeker een aanrader !

gezellig hotel

Gonnie
18-9-2011

De eenpersoonskamer is klein, maar schoon en netjes. Er is een tv en een fohn en het bed is goed. Het is wel wat gehorig op de kamer. Jammer dat de kerkklokken zelfs midden in de nacht luiden, waardoor slapen moeilijk gaat. Het avondeten is heel goed. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en heel goed. Personeel is vriendelijk. Het is een gezellig hotel, maar in het dorp is verder niks te beleven.

hoezo onviendelijk

Bep Reinders
4-8-2011

Het gasthof is geweldig en we hebben er heerlijk gegeten,de oudere dame die ons bediende was ook heel aardig!!!Later op de avond was er een andere blonde dame die ons bediende en die was ronduit onbeschoft tegen sommige mensen van ons reisgezelschap, ze liet ze gewoon zitten en bediende ze niet meer, een van de heren vroeg een jus en heeft dat tot 3 keer toe moeten vragen,wij hebben het toen maar meteen met onze drankjes (warm bier) mee besteld,dit vinden wij heel jammer want verder was er op de gasthof niets aan te merken

Zeer gastvrij!

Familie Keijzer
4-1-2011

Het is een prima Gasthof. Aardige mensen, overal erg schoon en netjes en goede bedden. Het eten is niet exclusief ofzo, maar gewoon goed. Alleen tijdens het kerstdiner zelf (tijdens onze excursiereis) was het eten een stuk minder. Waarschijnlijk had de vaste kok vrij? We zijn tijdens onze kerstreis van 6 dagen in Hotel Linser geweest, maar hadden elke dag excursies. Het is dan een prima uitvalsbasis. Om er 'gewoon' te verblijven mis je andere faciliteiten. Ook in het dorp is verder niets te doen. De gastvrijheid van de hotelier maakt alles bij elkaar tot een heel goed verblijf.

ruim voldoende

Hugers L
31-12-2010

geen zwembad ed,te weinig mogelijkheden in de winter

Hier willen we graag weer een keer naar toe

S.Slootweg
28-12-2010

Gezellig kleinschalig hotel waar de hotelier en zijn medewerkers er alles eraan doen om het de gast naar het zin te maken. Zeer betaalbaar. Ouderwetse gastvrijheid, zeer schoon, een goed bed en lekker eten (uitgebreid ontbijtbuffet). Diverse drankjes uit de streek die je vooraf eerst mag proeven en een eigen bier welke in de keuken wordt gebrouwen.

geweldig

Ummels
27-9-2010

het was een waar genoegen om in dit hotel te verblijven

service was geweldig

ontbijt was uitstekend

eten was meer dan uitstekend

kamers heel netjes en goed bed

hotel was in een woord geweldig

De klant is koning

Marian
20-2-2010

Zeer gezellig hotel. Op het eten was helemaal niets aan te merken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 4-gangen diner. Kamers waren prima. In het dorpje was verder niet zoveel te doen maar er zijn genoeg excursiemogelijkheden in de omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor Linsner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Linsner in Wachenroth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Linsner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.