Gasthof Fränkischen Landgasthof Weichlein

Gasthof
Gasthof Fränkischen Landgasthof Weichlein
8,4

9 reviews over Gasthof Fränkischen Landgasthof Weichlein in het Nederlands

Mooie nette kamers. Gezellig restaurant en terras met redelijke kaart. Zeer vriendelijke en hulpvaardige mensen. Zeer dicht bij de snelweg dus ideaal voor op doorreis.

Oude reviews (archief)

Prima tusssenstop op weg naar Oostenrijk

Willem4
20-9-2016

Heerlijk gegeten en de volgende ochtend ook een superontbijt( buffet). De bedden waren wat zacht. Maar dat is heel persoonlijk

zeer goed hotel ideaal voor een tussenstop

greinders
6-8-2016

wij hadden een familie kamer. inrichting was wat gedateerd maar netjes en schoon.

Heerlijk gegeten en een goed ontbijt.

Prima Hotel

Leo
20-7-2015

Helaas hadden ze onze duurdere kamer per vergissing aan andere gasten gegeven die ongeveer de zelfde achternaam hadden als wij.Eten was uitstekend en ontbijt goed.

Een heerlijk Gasthof

Erno
25-8-2014

Gastvrijheid zoals alleen Duitsers dat kunnen. Een zeer betaalbaar hotel gunstig gelegen voor mensen die op doorreis zijn naar Oostenrijk, Tjechië, etc. Aardig personeel, een heerlijke binnenplaats waar je kunt dineren of een drankje kan nuttigen. Behoeft u een speciaal dieet, Erik draait zijn hand er niet voor om! Ook Glutenvrij! De familiekamer is vrij basic maar netjes en schoon. Fijn om 2 kamers te hebben met normale bedden! Ofwel, genieten! Zowel op de heen als op de terug weg verbleven!

goed doorreis-adresje

Petervanijperen
8-10-2012

zeer goede keuze als doorreishotel naar tjechie.

veel gasten zijn dan ook hollanders en vlamingen.

Ook zeer goed eten en ontbijt.

Prima doorreishotel

John en Marjolein
29-8-2012

Wij zijn hier 1 nacht gebleven op doorreis naar Oostenrijk.

Prima hotel, lekker eten, vriendelijke mensen.

Met gratis spookslot aan de overzijde.

Grandioos

Mitzi
3-8-2012

Wij zijn hier nu al diverse keren geweest vanaf ongeveer 1990. Na een paar jaar toen de huidige eigenaar het hotel van zijn vader overnam zag je de veranderingen, kamers werden opgeknapt, de bierstube verdween en werd een gezellige bar. Wij kwamen in het begin als tussenstop op onze reis naar en van Italie. Wel viel ons op dat het eten altijd zo overheerlijk was, logisch als achteraf blijkt dat de huidige eigenaar, een heel bekende chefkok in Duitsland is die al diverse tv-optredens achter de rug heeft.

toch blijft het een gezellig, gemoedelijk hotel, waar het goed vertoeven, goed slapen, goed drinken en heel goed eten is. het ontbijt de volgende dag is ook heel goed, dus men gaat, als men op doortocht is, welgevoed de deur weer uit. De omgeving schijnt ook heel mooi te zijn, je zit tenslotte toch dicht bij Wurzburg en Nurnberg.

Rustige plek

Henk Klapwijk
5-7-2012

Heerlijke plek om bij te komen van een vermoeide auto rit voor op doorreis zijnde naar Oostenrijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Fränkischen Landgasthof Weichlein in Wachenroth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Fränkischen Landgasthof Weichlein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Fränkischen Landgasthof Weichlein scoort een 8.39 uit 10 op basis van 11 reviews.