Wachenroth

Reviews over Wachenroth

Goede overnachtingsplaats

rainbow
    18-4-2013

Wachenroth is een verzameling van 9 verschillende woonkernen, Buchfeld Warmersdorf, Weingartsgreuth, Horbach, Reumannswind, Volkersdorf, Oberalbach, Unteralbach en Eckartsmühle, en telt in zijn geheel slechts een 2000 tal inwoners. Wachenroth is gelegen vlak bij de A 3 tussen Nürnberg en Würzburg, wat het tot een aangename rustige overnachtigsplaats maakt onderweg naar Italië, Tsjechië, Oostenrijk, Slovenië of Kroatië. Wij logeerden in Warmerdorf in Pension Waldblick, zeker aan te bevelen, voor een goed maal, zou ik je Gasthof Herting tippen, goed en goedkoop.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Weingartsgreuth is snoezig.

Mitzi
    3-8-2012

Het is een heel klein dorp. met een paar winkels, maar aangezien dit hotel wel onder Wachenroth valt, maar in de buurtschap Weingartsgreuth ligt, kun je over Wachenroth niets vertellen. Weingartsgreuth daarentegen is snoezig. De boerderijen liggen nog midden in het "dorp", er is een oud vervallen klooster, leuk om na het eten even door te wandelen.

Gereisd Met partner in juli 2012

ik heb hier alleen een overnachting gehad

Jan van Roessel
    28-7-2007

ik heb hier alleen een overnachting gehad. Het is een zeer keurig gasthof met een snelle bediening en een goed diner. Het ontbijt was wel voldoende, maar uiterst simpel en weinig keus. Over een aantal aspecten heb ik geen mening omdat ik op doorreis was.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wachenroth scoort een 2,8 uit 10, op basis van 7 reviews