Wachenroth

Vakantie in Wachenroth

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Wachenroth

Reviews over Wachenroth

• 2Martin12-01-2019

Geen enkel vermaak

Wanneer je enkel en alleen rust zoek en je wilt op geen enkele wijze enig vermaak kun je gerust een paar dagen naar Wachenroth gaan. Het dorp heeft helemaal niets en lijkt uitgestorven.

• 1Uitgaanslevenn

• 7Zorg voor natuur

juli 2014

• 7rainbow18-04-2013

Goede overnachtingsplaats

Wachenroth is een verzameling van 9 verschillende woonkernen, Buchfeld Warmersdorf, Weingartsgreuth, Horbach, Reumannswind, Volkersdorf, Oberalbach, Unteralbach en Eckartsmühle, en telt in zijn geheel slechts een 2000 tal inwoners. Wachenroth is gelegen vlak bij de A 3 tussen Nürnberg en Würzburg, wat het tot een aangename rustige overnachtigsplaats maakt onderweg naar Italië, Tsjechië, Oostenrijk, Slovenië of Kroatië. Wij logeerden in Warmerdorf in Pension Waldblick, zeker aan te bevelen, voor een goed maal, zou ik je Gasthof Herting tippen, goed en goedkoop.

• 7Cultuur

april 2013

• 6Mitzi03-08-2012

Weingartsgreuth is snoezig.

Het is een heel klein dorp. met een paar winkels, maar aangezien dit hotel wel onder Wachenroth valt, maar in de buurtschap Weingartsgreuth ligt, kun je over Wachenroth niets vertellen. Weingartsgreuth daarentegen is snoezig. De boerderijen liggen nog midden in het "dorp", er is een oud vervallen klooster, leuk om na het eten even door te wandelen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Henk Klapwijk05-07-2012

Dorp

Alleen voor overnachting is het goede plaats verder weinig te beleven

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Gedi01-07-2012

een typisch Duits plaatsje op het platteland

Ligt uiterst gunstig voor doorreizenden

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Jan van Roessel28-07-2007

ik heb hier alleen een overnachting gehad. Het is een zeer keurig gasthof met een snelle bediening en een goed diner. Het ontbijt was wel voldoende, maar uiterst simpel en weinig keus. Over een aantal aspecten heb ik geen mening omdat ik op doorreis was.

• 6Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2007