Hotel Lindenhof

Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Hotel Lindenhof
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Lindenhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lindenhof in het Nederlands

landhotel met goede gastvrouw

Tonny
15-8-2011

Na een paar jaar met het vliegtuig op vakantie te zijn geweest, weer eens met de auto en terecht gekomen in Beieren (O.Phalz)Vohenstras in het familie landhotel Lindenhof.

Zeer goede gastvrouw waar niet te veel voor was en ons op veel mogelijkheden in de omgeving aanrade.

Kamer dik in orde heerlijke bedden, jammer dat er een muggenplaag was zodat wij niet op het balkon konden zitten maar er is een heerlijke tuin.

Geweldig ontbijt! Wij waren maar met 2 personen maar er was een zeer uitgebreid ontbijtbijtbuffet voor ons neergezet.

Ook heerlijk gedineerd.

Ook heerlijk voor kinderen. Mooie tuin met speelgelegenheid.

Gezellig hotel

ton_19
17-7-2011

Een gezellig hotel met een ontzetend aardige, behulpzame gastvrouw waar niets te veel voor was.

Een zeer uitgebreid heerlijk ontbijt.

Heerlijke bedden!

In een omgeving waar buiten verwchting zeer veel te doen is.

Ook leuk voor kinderen o.a. speeltuinte en grote tuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindenhof in Vohenstrauß, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.