Camping Schnitzmuehle

3 reviews over Camping Schnitzmuehle in het Nederlands

Echt nooit meer!!

Hetty
18-6-2018

We gingen af op de hoge waarderingen, op Zoover, wat viel dat tegen !! Het was er rommelig, chaotisch, niet schoon! We stonden naast een groepsveld, met lawaai tot half 7 'S Ochtends !! Men wilde er ook niet op aangesproken worden. 'Dan moet je maar oordopjes meenemen'. Over het hele terrein, groepen jongeren met veel bier en lawaai. Vooral in het weekend.

We zijn na 2 nachten weggevlucht. Wat n drama!!

Het meertje gaf rust, maar vanwege de algen en bloedzuigers kon je er niet in zwemmen.

Het Bayerische Wald is een prachtig gebied. We hebben heerlijk gewandeld in het Nationalparkcentrum Falkenstein, wat zeer de moeite waard is. Je betaalt alleen een paar euro voor het parkeren.

Er is voor jonge avontuurlijke natuurliefhebbers veel te doen vanuit de camping. Maar dan moet je de onrust en de chaos voor lief nemen.

In deze review haalt de natuur het gemiddelde flink op, anders was ons gemiddelde op een 2 uitgekomen!!

zwaar overgewaardeerde camping

bas
11-8-2016

Zwemmeer vol bloedzuigers en blauwalg. Gelukkig is er een mooi zwembad vlakbij.

Plekken erg ongeorganiseerd en modder en veel herrie in de avond. Voor kleine kinderen is er geen speeltuin en valt er weinig te doen. Sanitair viel tegen een allesbehalve schoon. Kortom zwaar overgewaardeerde camping.

Super camping!

Zon
4-9-2015

Super camping. Mooi schoon sanitair met familie douches heel fijn. Een mooi schoon zwemmeertje en aan een wildwater riviertje. Wat niet diep is dus ook voor de kinderen veilig om in te lopen. Zeer behulpzaam personeel. Er heerst een hele relaxte sfeer op de camping. Deze is prachtig aangekleed met overal fatboys en gezellige hoekjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schnitzmuehle in Viechtach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schnitzmuehle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.