Camping Knaus Campingpark Viechtach

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag16°7°
Camping Knaus Campingpark Viechtach
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Viechtach voor je op een rij gezet:

20 reviews over Camping Knaus Campingpark Viechtach in het Nederlands

Nooit meer, voldoet niet aan onze eisen

Davide
18-8-2018

Aardige behulpzame eigenaars. Camping vooral gericht op seizoenplaatsen.

Sanitair niet heel schoon. Receptie niet 24 uur bezet en betaalde wifi. Camping heeft overwegend speciale staanplaatsen voor honden bezitters waardoor er veel honden op de camping zijn en je soms geblaf hoort. Camping heeft een heel beperkte speeltuin voor kinderen en een kleine winkel maar verder bieden ze buiten het binnen zwembad geen vertier aan. Het buitenbad dat op de website is te zien is niet op de camping maar 800m verderop en moet apart betaald worden. Prijs is heel redelijk. De camping lucht langs een drukke weg die je goed hoort vooral omdat de camping verder heel stil is.

In de nabije omgeving is weinig te zien wel is er op loop afstand een dorpje met Lidl en aldi en wat andere winkels.

Dit maakt de camping heel geschikt voor mensen met honden zonder kinderen die komen om wat te fietsen of lezen.

Mooie kampeerplekken

Claudia Bindinga
9-7-2018

Erg ver van de snelweg af (27km) maar schitterende route door het Beierse woud. Aardig personeel, mooie kampeerplekken. Sanitair niet alles schoon, 1 wc erg smerig met vliegen erin en de volgende dag nog steeds. Wat ook erg raar was dat er op de dames en heren wc's trekautomaten waren met sexspeeltjes. Niet kindvriendelijk.

Bijkomen in de natuur in alle rust

Jessica
19-9-2017

De camping ligt net buiten het leuke dorp van viechtach waar diverse winkels zijn en meerdere supermarkten, 5 min met auto. Goed onderhouden camping met vriendelijk en behulpzaam personeel.waren nu bezig de camping steeds beter te maken, er werden camera's bij de entree geplaatst. Ligt wel tegen de heuvel dus er is enig hoogteverschil, goed ter been zijn is aanbevolen. Er zijn veel seizoensplekken waar vaste gasten staan.Stacaravans zijn goed onderhouden en leuk gelegen. Veranda is afgezet met een hekje speciaal voor honden. Het is een camping die inspeelt op gasten die genieten van rust en natuur. Zoek geen animatie want dat vindt u hier niet. Kinderen kunnen in de speeltuin spelen en in het aangrenzende bos banjeren. Het zwembad is ook leuk vermaak. Op loopafstand is er het gemeentelijk openluchtzwembad tegen betaling. Binnen een straal van een half uur met de auto is er genoeg te zien en doen. Een speelplek in sankt englmar, het glasdorp in arnsdeck, dierenpark, kastelen en burchten

Niks voor mij

Moeder van 3
29-8-2017

Slecht ter been en de ligging was geen succes. De bedden van gehuurde tent slecht en modder rondom de tent terwijl het die week ervoor mooi weer was en bij aankomst 28 graden. Grind ondergrond en onder zeil plassen met water.

1 Sterren camping ipv 4

Hanneke
14-8-2017

Wat vond ik goed: Dat we weg gingen

Wat vond ik niet goed: Dat we hier hebben geboekt

De entree was open gebroken, de helft van de speeltoestellen waren weggehaald en er stond een rood wit lint omheen. Het sanitair rook naar urine en je kunt in het mannentoilet een travel pussy kopen?? Kindercamping?

Heel veel vaste stacaravans die niet bewoond zijn en de kampeerplekken waren leeg. De gebouwen zijn slecht onderhouden....dus zeker geen 4 sterren waard.

super saaie camping

bergsma
22-8-2016

Super saaie camping, op een begraafplaats is meer leven. Hoe is het mogelijk dat deze camping nog bestaat. Gehuurde caravan van touroperator was prima. In de omgeving is voldoende te doen maar naar 2 weken heb je het daar ook wel gezien.

voor kinderen niks te doen helaas..

patrick
10-8-2016

camping was okee gehuurde caravan (touroperator) prima alles netjes.

zwembad goed

voor kinderen niks te doen geen animatie.

personeel wel vriendelijk.

verplichte middags rust dan mag je niet auto rijden op de camping tussen 13.00 en 15.00 uur.

geen horeca op het park kantine gesloten.

wel winkeltje met de hoognodige boodschappen.

lidl onder aan de berg voor goedkope broodjes.

Willy v d Dam
1-11-2015

Zeer vriendelijk ontvangst en vooral voor onze hond Roos (een boomertje) de camping is bijzonder hondvriendelijk veel speelvelden met trainingtoestellen,voldoende afvalbakken met poepzakjes en uitlaatzones,er was een hondentrainster en een hondenfluisteraar aanwezig,voor een meerprijs heb je een standplaats die geheel omheiningen is zodat je de hond los kan lopen rondom de caravan,en heel veel gemakeerde wandel wandelroutes

Prima natuurcamping

Frans Alferink
3-7-2013

We bezochten dit jaar voor de vijftiende keer campingpark Knaus in Viechtach. Dit jaar voor her eerst in een vakantiehuisje "Venus". Het vakantiehuisje met een overdekte veranda biedt al het comfort wat je van een vakantie verblijf verwachten mag. De camping biedt een uitstekende uitvalbasis voor het bezoeken van leuke plaatsen. Wandelaars kunnen hun hart in de omgeving ophalen. Bij de receptie liggen tal van folder voor leuke uitjes en mocht je daaraan niet genoeg hebben, bij de receptie staan ze je met raad en daad bij. De natuurcamping wordt goed onderhouden de toiletten en douchgelegenheden schoon en in het restaurant kun je goed en voordelig eten.

Dit nooit meer!

Priscilla Lecomte
12-9-2012

We zijn op deze camping wezen overnachten met ons tentje. We waren einde van de middag aan gekomen en zochten ''savonds wat te eten op de camping , nou alles was dus pot dicht! konden we dus een stuk rijden om iets te vinden waar we konden eten. Daar zit je niet echt op te wachten als je net ben aangekomen. Ook de mensen bij de receptie waren zeer onvriendelijk. We kregen een sleutel voor de slagbomen, maar die sleutel werkte niet . we hebben dit meerdere keren aangegeven en ze vertikte het om een andere sleutel te geven. Ze werden gewoon boos op ons! Terwijl ze het zelf ook hebben gezien dat hij het echt niet deed. Het sanitair was ook niet alles, echt schoon vond ik niet. Nee deze camping raad ik niemand aan!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Viechtach in Viechtach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Viechtach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.