Camping Knaus Campingpark Viechtach

Camping Knaus Campingpark Viechtach
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Viechtach voor je op een rij gezet:

18 reviews over Camping Knaus Campingpark Viechtach in het Nederlands

Bijkomen in de natuur in alle rust

Jessica
19-9-2017

De camping ligt net buiten het leuke dorp van viechtach waar diverse winkels zijn en meerdere supermarkten, 5 min met auto. Goed onderhouden camping met vriendelijk en behulpzaam personeel.waren nu bezig de camping steeds beter te maken, er werden camera's bij de entree geplaatst. Ligt wel tegen de heuvel dus er is enig hoogteverschil, goed ter been zijn is aanbevolen. Er zijn veel seizoensplekken waar vaste gasten staan.Stacaravans zijn goed onderhouden en leuk gelegen. Veranda is afgezet met een hekje speciaal voor honden. Het is een camping die inspeelt op gasten die genieten van rust en natuur. Zoek geen animatie want dat vindt u hier niet. Kinderen kunnen in de speeltuin spelen en in het aangrenzende bos banjeren. Het zwembad is ook leuk vermaak. Op loopafstand is er het gemeentelijk openluchtzwembad tegen betaling. Binnen een straal van een half uur met de auto is er genoeg te zien en doen. Een speelplek in sankt englmar, het glasdorp in arnsdeck, dierenpark, kastelen en burchten

Niks voor mij

Moeder van 3
29-8-2017

Slecht ter been en de ligging was geen succes. De bedden van gehuurde tent slecht en modder rondom de tent terwijl het die week ervoor mooi weer was en bij aankomst 28 graden. Grind ondergrond en onder zeil plassen met water.

1 Sterren camping ipv 4

Hanneke
14-8-2017

Wat vond ik goed: Dat we weg gingen

Wat vond ik niet goed: Dat we hier hebben geboekt

De entree was open gebroken, de helft van de speeltoestellen waren weggehaald en er stond een rood wit lint omheen. Het sanitair rook naar urine en je kunt in het mannentoilet een travel pussy kopen?? Kindercamping?

Heel veel vaste stacaravans die niet bewoond zijn en de kampeerplekken waren leeg. De gebouwen zijn slecht onderhouden....dus zeker geen 4 sterren waard.

Oude reviews (archief)

super saaie camping

bergsma
22-8-2016

Super saaie camping, op een begraafplaats is meer leven. Hoe is het mogelijk dat deze camping nog bestaat. Gehuurde caravan van touroperator was prima. In de omgeving is voldoende te doen maar naar 2 weken heb je het daar ook wel gezien.

voor kinderen niks te doen helaas..

patrick
10-8-2016

camping was okee gehuurde caravan (touroperator) prima alles netjes.

zwembad goed

voor kinderen niks te doen geen animatie.

personeel wel vriendelijk.

verplichte middags rust dan mag je niet auto rijden op de camping tussen 13.00 en 15.00 uur.

geen horeca op het park kantine gesloten.

wel winkeltje met de hoognodige boodschappen.

lidl onder aan de berg voor goedkope broodjes.

Willy v d Dam
1-11-2015

Zeer vriendelijk ontvangst en vooral voor onze hond Roos (een boomertje) de camping is bijzonder hondvriendelijk veel speelvelden met trainingtoestellen,voldoende afvalbakken met poepzakjes en uitlaatzones,er was een hondentrainster en een hondenfluisteraar aanwezig,voor een meerprijs heb je een standplaats die geheel omheiningen is zodat je de hond los kan lopen rondom de caravan,en heel veel gemakeerde wandel wandelroutes

Prima natuurcamping

Frans Alferink
3-7-2013

We bezochten dit jaar voor de vijftiende keer campingpark Knaus in Viechtach. Dit jaar voor her eerst in een vakantiehuisje "Venus". Het vakantiehuisje met een overdekte veranda biedt al het comfort wat je van een vakantie verblijf verwachten mag. De camping biedt een uitstekende uitvalbasis voor het bezoeken van leuke plaatsen. Wandelaars kunnen hun hart in de omgeving ophalen. Bij de receptie liggen tal van folder voor leuke uitjes en mocht je daaraan niet genoeg hebben, bij de receptie staan ze je met raad en daad bij. De natuurcamping wordt goed onderhouden de toiletten en douchgelegenheden schoon en in het restaurant kun je goed en voordelig eten.

Dit nooit meer!

Priscilla Lecomte
12-9-2012

We zijn op deze camping wezen overnachten met ons tentje. We waren einde van de middag aan gekomen en zochten ''savonds wat te eten op de camping , nou alles was dus pot dicht! konden we dus een stuk rijden om iets te vinden waar we konden eten. Daar zit je niet echt op te wachten als je net ben aangekomen. Ook de mensen bij de receptie waren zeer onvriendelijk. We kregen een sleutel voor de slagbomen, maar die sleutel werkte niet . we hebben dit meerdere keren aangegeven en ze vertikte het om een andere sleutel te geven. Ze werden gewoon boos op ons! Terwijl ze het zelf ook hebben gezien dat hij het echt niet deed. Het sanitair was ook niet alles, echt schoon vond ik niet. Nee deze camping raad ik niemand aan!

Mooie omgeving

Ivo en Irene
8-9-2012

Mooie ( kleine), zeer schone stacaravan van alle gemakken voorzien. Ook buiten het hoogseizoen een prima camping om te verblijven. Mooie omgeving, vooral voor wandelaars een aanrader. Buiten het hoogseizoen is er geen animatie, levensmiddelenwinkel en is het restaurant alleen in de avonduren geopend. Het was even passen en meten om het campingbedje te plaatsen, maar dit lukte nét naast het ouderbed.

"camping met wienig vertier"

witteveen
22-8-2012

We hadden natuurlijk de paar recensie's gelezen en dat het een "saaie"camping zou zijn. Daar de kinderen een beetje op ingesteld en met de gedachte toch niet echt veel overdag op de camping te zijn 10 dagen in een tent geboekt. Wat is het allemaal tegengevallen: Sanitair werd slecht tot niet schoon gemaakt, een boerderij naast de camping wat wel een dierentuin leek(oa een haan die zich iedere ochtend om 5uur liet horen) het buiten zwembad is van de gemeente en niet gratis!!! Je krijgt als gast wel kortingbonnen waar je om moet vragen bij de receptie! Slagboom is dicht tussen de middag van 13.00uur tot 15.00uur en geldt er middag rust terwijl de eigenaren dan wel de hele receptie mogen verbouwen met veel lawaai. Vrouw bij de receptie was erg nors en verre van klantvriendelijk!! Dan nog de vieze poel op de camping: niks mooi meertje!! De gezellige nederlanders om ons heen hebben veel goed gemaakt!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Viechtach in Viechtach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Viechtach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Viechtach scoort een 8.17 uit 10 op basis van 74 reviews.