Viechtach

We hebben een aantal aanbieders voor Viechtach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Viechtach voor je op een rij gezet:

Reviews over Viechtach

Bed in woonkamer onvoldoende, omgeving super

Loes,
    13-8-2018

Geen restaurant aanwezig, weinig in de directe omgeving behalve 3 pizzeria’s, broodjes voor ontbijt goed, supermarkten voldoende aanwezig, mooie omgeving. Bed in de woonkamer ligt erg slecht / hard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

gezellig hotel met uistekende keuken en kamers

joop de eus,
    26-2-2018

voor alle onderdelen ,kamer,keuken personeel ,is een goede voldoende zeker op zijn plaats

Gereisd met vrienden in juni 2016

Bijkomen in de natuur in alle rust

Jessica,
    19-9-2017

De camping ligt net buiten het leuke dorp van viechtach waar diverse winkels zijn en meerdere supermarkten, 5 min met auto. Goed onderhouden camping met vriendelijk en behulpzaam personeel.waren nu bezig de camping steeds beter te maken, er werden camera's bij de entree geplaatst. Ligt wel tegen de heuvel dus er is enig hoogteverschil, goed ter been zijn is aanbevolen. Er zijn veel seizoensplekken waar vaste gasten staan.Stacaravans zijn goed onderhouden en leuk gelegen. Veranda is afgezet met een hekje speciaal voor honden. Het is een camping die inspeelt op gasten die genieten van rust en natuur. Zoek geen animatie want dat vindt u hier niet. Kinderen kunnen in de speeltuin spelen en in het aangrenzende bos banjeren. Het zwembad is ook leuk vermaak. Op loopafstand is er het gemeentelijk openluchtzwembad tegen betaling. Binnen een straal van een half uur met de auto is er genoeg te zien en doen. Een speelplek in sankt englmar, het glasdorp in arnsdeck, dierenpark, kastelen en burchten

Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig

Wessels,
    24-6-2017

Het hotel ligt buiten het stadje, bij het hotel zijn weinig parkeerplaatsen wat wel een nadeel is voor ruim 90 kamers.

De kamer die wij kregen was zeer groot appartement in het hotel met alles er op en er aan en goed verzorgt.

Ook vanuit het hotel kan je goede trips maken naar andere plaatsen.

Het zwembad ligt net naast het hotel wat ook voor de bevolking is.

Een mooie omgeving voor vele trips.

Gereisd met partner in mei 2017

Altenstein resort house Samoa

Jessica,
    25-2-2017

Super de luxe huis met sauna, 2 persoons bad, keuken met alles erop en aan. Echt een aanrader om met z'n tweeen tot rust te komen

Gereisd met partner in januari 2017
Viechtach scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 reviews