7,1

23 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Geen warm Kerstgevoel gehad, komen niet terug

Janny de de Roo-Brouwer,
30-12-2018

Met een kerstreis waren we hier.Zaten in het oude gedeelte met oud meubilair op de kamer. Bed was goed, kussens slecht. Geen mogelijkheid om een kop koffie of thee te zetten.Na het douchen, water op de vloer van de badkamer. Tijdens onze Kerstlunch werden we als groep op een zolder gedirigeerd, zonder sfeer en verlichting. De zgn. Kalte Platte was karig. De ons beloofde 5-gangen diner op eerste Kerstdag werd zonder melding verschoven naar de tweede dag.'s Avonds was er geen plek om ergens nog gezellig bij elkaar te zitten. Op je ongezellige kamer kon je dan tv kijken. De locals werden boven de gasten verheven, zij bezetten de Gästestube. Wij werden zelfs weggestuurd als we toch het lef hadden ergens te gaan zitten.Het personeel was lang niet altijd vriendelijk.Het ontbijt was goed, maar de diners waren niet bijzonder en weinig of geen groenten. Af en toe een klein bakje sla.We hadden het idee dat het hotel overbezet was.

Gereisd met vrienden in december 2018

Leuk gezellig hotel

Cock Kapteijn,
28-7-2017

Het eten was goed en de bediening was vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel

Kerst
2-5-2016

Alles was goed, behalve de kamer. Er was maar één stopcontact in de kamer, boven de wastafel en dat werkte niet, ook niet nadat het gecontroleerd was. Er was wel een stekkerdoos op de vloer achter de tv kast, maar die was vol. Later ontdekte ik dat er in de douche / wc een stopcontact ter hoogte van de wc zat! Er is mij geen andere kamer aangeboden. Later heb ik ter compensatie geld ontvangen van de reisorganisatie.

Gereisd alleenreizend in december 2015

prima hotel

A.T. Olthof
19-3-2016

Wij werden ondergebracht in het bijgebouw aan de overkant van de straat. Dit heeft inmiddels ook een lift. Prima kamers, prima bedden. Schoon. Lekker eten en drinken. Grote porties.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Geweldig

Klaas Bouma
18-8-2015

Gezellig, een oud hotel, vroeger paardenwisselplaats van postpaarden. Dat is nog goed te zien. Goede accomodaties, ook de leuke terrassen, en een prima en vlotte bediening en ook royale porties. Vriendelijk personeel, gewoon hartelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Terug in de tijd

wim
25-1-2015

Mooi hotel dicht bij de snelweg. Heerlijk eten. Kamers verschillen erg van grote. Compleet met badkamer. Hoofdgebouw heeft een lift. Bijgebouwen niet. Gratis WiFi bij de receptie.

Gereisd met vrienden in december 2014

Goed familiehotel

Carlaatje
2-1-2015

Hotel Zur Post is een goed familiehotel. Wij waren hier met een kerstreis in 2014 met een groep van ± 50 pers. Velburg is kleine plaats: niks te beleven, wel aardige huisjes. Wij hadden met vrienden kamers 221 + 222. Kamer 221 is erg klein, wel gerenoveerde doucheruimte. Kamer 222 is groter, maar heeft klein tv-scherm. Goede bedden, erg belangrijk. Dagelijks schone handdoeken. Geen echt loungeruimte. 's Avonds zaten wij in soort huiskamer met groot tv-scherm en namen zelf drank en zoutjes e.d.mee. Dinerzaal (koetszaal) met lange tafels en felle verlichting, echt beetje ongezellig. Laatste avond gingen wat lampen uit en was veel sfeervoller. Ontbijt is prima en voldoende, maar niet luxe. Diner redelijk, kerstdiners lekker. Geen grote porties. Jammer dat geen buffet was. Personeel wel vriendelijk. Vader van hoteleigenaar erg aardig. Kerstliedjes met hem gezongen en fakkeltocht met na afloop Glühwein, erg gezellig.

Gereisd met partner in december 2014

kamers zijn vies

Rene73
24-9-2014

het personeel is vriendelijk en het eten is goed maar de douche en wc was erg krap. Toen ik onder het bed keek kwam ik de rommel van de vorige gasten tegen en dikke stofvlokken. Er is daar dus blijkbaar al lang niet meer schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2014

in een dorpje

I. van Klaveren
27-7-2014

op doorreis. zolderkamertje. geen gordijn voor het raampje. Bedden aan weerskanten van het kamertje onder de kap. Doucheruimte zeer krap, moeilijk in te stappen door een deurstop voor de douchedeur, badkamerdeur gaat naar binnen open.

Eten goed. Leuk plaatsje met diverse terrasjes.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Vriendelijk maar gedateerde kamers

M. v/d Sande
28-12-2012

Hoteleigenaar en personeel zeer vriendelijk. Gedateerd. Wij hadden een bad zonder gordijn dus erg uitkijken met douchen. Eten erg goed. Eigenaar doet alles om het naar de zin te maken. Velburg klein mooi plaatsje. Fijn wandelen.

Gereisd met partner in december 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Velburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.