Kleine hotels

4 reviews over Hotel Zum Löwen in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alfred
15-1-2015

Een echt Duits familie hotel, op 10 minuten rijden van de Autobahn. Nette kamers voorzien van douche/wc, bureau, bed en lcd tv. Ruim ontbijtbuffet, ś avonds ook lekker eten.

Geopend vanaf 17.00 uur ś middags.

Geen gratis wifi.

Gereisd zakelijk in januari 2015

Wij hebben dit hotel genomen op de terugweg van onze reis naar Hongarije. Rustig hotel gelegen in een rustig dorpje, ongeveer halfweg tussen Boedapest en Antwerpen.

In het hotel gegeten. 's Morgens zeer verzorgd ontbijt. Kamers zijn in orde, maar Duits, met veel houtwerk.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Geweldige tussenstop

Inge
6-2-2011

Met een kleine dame van 2 besloten we niet in één keer door te rijden naar het zuiden van Oostenrijk maar in hotel Zum Löwen te overnachten. Ideaal te bereiken vanaf de snelweg en wat staat dit kleinschalige familiehotel dan ineens aan een kleurrijk gezellig pleintje! Echt even helemaal weg van de snelweg.

We verbleven op een uitstekende, ruime 4 persoonskamer en 's avonds hebben we in het hotel gegeten. Prima menu, zowel de standaard schnitzel als lokale gerechten. Daarna een wandeling gemaakt door het dorpje om daarna in de hotelbar met een stel andere Nederlanders gezellig de avond door te brengen.

Een heerlijk begin van de wintersport en deze overnachtingsplek is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Keurig pension

17-8-2009

Op reis richting Tsjechie hebben wij hier een overnachting geboekt. Een vriendelijk echtpaar runt het pension dat centraal gelegen is in het centrum van het dorp. Het pension beschikt over een goede keuken en ook het ontbijt is prima verzorgt. Al met al een prima plek om te overnachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Löwen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Löwen in Velburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.