Gasthof Landgasthof Feihl

Gasthof Landgasthof Feihl

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag10°-2°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Feihl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Landgasthof Feihl in het Nederlands

heerlijk doorreis hotel vlakbij de A3

robvbeers
7-8-2013

Heerlijke overnachting gehad in een schoon en kleinschalig hotel met een zeer goede keuken.

Vlakbij de A3 op doorreis vanuit Kroatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Bij het binnenstappen van Landgasthof Feihl kregen we een wat vreemde indruk, het zag er nogal donker uit maar de stamgasten hadden hun biertje en maaltijd in de hoek. De gastvrouw en -heer kwamen vrijwel direct en waren zeer hartelijk. Het inchecken stelde niets voor en we werden begeleid naar onze kamer.

De kamer zijn niet van binnenuit bereikbaar, je moet een paar meter door de buitenlucht lopen. De kamer zelf is prima. Als je niet te veeleisend bent dan zal het je prima bevallen. Het matras was stevig en het kussen enorm. De badkamer is netjes en volgens mij niet lang geleden opgeknapt.

's Avonds hebben we een hapje en een dankje gedaan. Het eten was smaakvol en door de gastvrouw zelf klaar gemaakt. Naast het gerecht kreeg je een salade. De prijzen zijn laag.

Het ontbijt was prima en ruim voldoende. Verse bolletjes, croissants en plakjes brood werden voor ons neergezet. Verder yoghurt en muesli, een vers gekookt ei en keuze uit meerdere soorten kaas en vleeswaren. Prima!

Gereisd met partner in januari 2012

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Feihl in Velburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Feihl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.