Hotel Flair Winkler Bräu

Hotel Flair Winkler Bräu

Wellness hotelWeer vandaag10°5°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Winkler Bräu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Flair Winkler Bräu in het Nederlands

Ideaal

Eric
8-8-2013

Een ideaal hotel als tussenstop op reis naar verdere bestemming en. Zeer rustig gelegen en toch vlak bij arit autobahn Nürnberg-Regensburg. Alles tiptop OK! Zeer grote privé parking.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Winkler Bräu in Velburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Winkler Bräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.