Velburg

Reviews over Velburg

Leuk gezellig hotel

Cock Kapteijn,
    28-7-2017

Het eten was goed en de bediening was vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel

Kerst,
    2-5-2016

Alles was goed, behalve de kamer. Er was maar één stopcontact in de kamer, boven de wastafel en dat werkte niet, ook niet nadat het gecontroleerd was. Er was wel een stekkerdoos op de vloer achter de tv kast, maar die was vol. Later ontdekte ik dat er in de douche / wc een stopcontact ter hoogte van de wc zat! Er is mij geen andere kamer aangeboden. Later heb ik ter compensatie geld ontvangen van de reisorganisatie.

Gereisd alleenreizend in december 2015

prima hotel

A.T. Olthof,
    19-3-2016

Wij werden ondergebracht in het bijgebouw aan de overkant van de straat. Dit heeft inmiddels ook een lift. Prima kamers, prima bedden. Schoon. Lekker eten en drinken. Grote porties.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Geweldig

Klaas Bouma,
    18-8-2015

Gezellig, een oud hotel, vroeger paardenwisselplaats van postpaarden. Dat is nog goed te zien. Goede accomodaties, ook de leuke terrassen, en een prima en vlotte bediening en ook royale porties. Vriendelijk personeel, gewoon hartelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Terug in de tijd

wim,
    25-1-2015

Mooi hotel dicht bij de snelweg. Heerlijk eten. Kamers verschillen erg van grote. Compleet met badkamer. Hoofdgebouw heeft een lift. Bijgebouwen niet. Gratis WiFi bij de receptie.

Gereisd met vrienden in december 2014
Velburg scoort een 9,3 uit 10, op basis van 8 reviews