Sorteren

Reviews over Velburg

Leuk gezellig hotel

Cock Kapteijn
    28-7-2017

Het eten was goed en de bediening was vriendelijk

Goed hotel

Kerst
    2-5-2016

Alles was goed, behalve de kamer. Er was maar één stopcontact in de kamer, boven de wastafel en dat werkte niet, ook niet nadat het gecontroleerd was. Er was wel een stekkerdoos op de vloer achter de tv kast, maar die was vol. Later ontdekte ik dat er in de douche / wc een stopcontact ter hoogte van de wc zat! Er is mij geen andere kamer aangeboden. Later heb ik ter compensatie geld ontvangen van de reisorganisatie.

prima hotel

A.T. Olthof
    19-3-2016

Wij werden ondergebracht in het bijgebouw aan de overkant van de straat. Dit heeft inmiddels ook een lift. Prima kamers, prima bedden. Schoon. Lekker eten en drinken. Grote porties.

Geweldig

Klaas Bouma
    18-8-2015

Gezellig, een oud hotel, vroeger paardenwisselplaats van postpaarden. Dat is nog goed te zien. Goede accomodaties, ook de leuke terrassen, en een prima en vlotte bediening en ook royale porties. Vriendelijk personeel, gewoon hartelijk.

Terug in de tijd

wim
    25-1-2015

Mooi hotel dicht bij de snelweg. Heerlijk eten. Kamers verschillen erg van grote. Compleet met badkamer. Hoofdgebouw heeft een lift. Bijgebouwen niet. Gratis WiFi bij de receptie.

Velburg scoort een 8,6 uit 10, op basis van 8 reviews