Unterwössen

Vakantie in Unterwössen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Unterwössen

Reviews over Unterwössen

• 8Ebbers17-09-2016

Aardig dorpje met veel mogelijkheden.

Unterwössen is een klein dorpje met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes in de zomer. Wij hebben enorm kunnen genieten van de omgeving - Unterwössen, maar ook het rondje naar Oostenrijk en verder richting Reit im Winkl, Inzell, Berchtesgaden en een dagtochtje naar München. De Wössner See is een klein meertje met stüberl (voor een hapje en drankje) waar de dochter heerlijk heeft gezwommen - prachtige omgeving. Een paar voorzieningen in Unterwössen die wij zo gezien hebben - bakker, ijssalon, VVV, restaurants, supermarkten, zweefvliegen, paragliding.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2016

• 7Caroline14-06-2016

zeer rustig gelegen dorp

Op 15km afstand van de Chiemsee, zeer rustig gelegen. Mooi uitzicht op de bergen. Goed uitgangspunt voor vele uitstappen in de omgeving.Er is een zweefvliegtuigschool, en je kan paragliden.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juni 2016

• 10Dr. Renz28-04-2010

Wunderschön in guter Lage

Unterwössen ist unser Geheimtip. Der Unterwössener See in Rexau ist herrlich, im Sommer wie im Winter. Durch die Ruhe am See ist Erholung vorprogrammiert.

Die Nähe zu Österreich und Autobahn (A8) ermöglicht die vielfältigsten Ausflüge (Kaiserwinkl (A), Berchtesgaden, Salzburg, München und nicht zu vergessen der Chiemsee).

• 6Cultuur
    • 10Omgeving