Hotel Fresh Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Fresh Inn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Fresh Inn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Schoon, goed bed, lekker ontbijt

Els, 24-7-2012

Op doorreis van onze vakantie, een tussenstop in Munchen.

Het hotel was ideaal gelegen, 10 minuutjes lopen van S-bahn. Je zit zo in het centrum. Heerlijke bedden en superschoon. Gratis Wifi, mc donalds naast de deur. S'morgens lekker ontbijt! Een aanrader!

Ideaal voor doorreizende vakantiegangers

Evert, 4-6-2012

Fresh inn ligt vlak aan de autobahn, op een soort industrieterrein / winkelterrein. Het is een echt overnachtingshotel, je kunt alleen 's ochtends ontbijten.

De kamers zijn groot, netjes en schoon. Ruime douche, een tv, koelkastje, keukenblokje en gratis WIFI. Er is alles aan gedaan om gehorigheid onderling te beperken, wat wel leidt tot lange wandelingen door lange gangen met veel deuren.

De receptie is 's avonds en 's nachts niet bezet, maar via een telefoonnummer kan je toch gemakkelijk aan de sleutels komen.

Ideaal hotel voor een tussenstop onderweg

Familie van de Watering, 24-7-2010

Ligging vrij sfeerloos op een bedrijven/industrieterrein; je rijdt er zo voorbij. Ligt dicht bij de snelweg. Gratis parkeren.

Inrichting en netheid van de kamer OK in verhouding tot de prijs. We zaten in een 3-persoons kamer. TV en gratis WLAN toegang. Weliswaar een keukentje bij de kamer, maar geen servies, pannen, etc, dus je kunt er niet zo veel mee. We konden wel even de inhoud van de koelbox in de koelkast en de koelelementen in het vriesvakje stallen.

Ontbijt OK, maar niet bij de kamerprijs inbegrepen. Prijs van het ontbijt was weliswaar niet de hoofdprijs, maar ook niet echt budget zoals de kamer.

Restaurant in hetzelfde bedrijvengebouw was gesloten wegens verbouwing. Geen andere restaurants in de directe omgeving gezien.

We hebben een aantal aanbieders voor Fresh Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fresh Inn in Unterhaching (bij Munchen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fresh Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fresh Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.