Camping Chiemsee Rödlgries

Met jonge kinderen

Prima!

Gaby Havelaar
24-9-2017

Prima overnachtingscamping. Schoon en mooi sanitair inclusief een babybadje wat je gewoon kan gebruiken. Prima kampeer plaatsen. Wij konden aangekoppeld blijven staan wat heel fijn was. Bij de receptie zijn ze wat stug, maar zeker niet onvriendelijk. Heerlijk gegeten in het restaurant. Bediening was heel vriendelijk. Dat je niet kunt pinnen in het restaurant is niet meer echt van deze tijd, maar is iets om rekening mee te houden.

nooit meer!

wilfried prenen
12-9-2017

Onvriendelijke receptie. De plaatsen voor 1 overnachting lagen vlak tegen drukke autostrade (hele nacht lawaai). Voor een 700-tal plaatsen is er maar een sanitair gebouw. Als je dus dringend moet, ligt het al in je broek voor je het toilet haalt... Slechte openbare verlichting 's nachts. Veel te duur voor de lage kwaliteit.

Camping op zich prima, zeker voor een tussenstop. Mooie stek aan het meer. Ruime plekken en prima sanitair. Maar geen pin in het restaurant én bij de receptie geen pin onder de € 50. Niet meer van deze tijd en eigenaar niet te vermurwen. Dus cash mee, anders is er twee dorpen verder de eerste pinautomaat.

Nooit weer

Saskia
12-8-2017

Wat een chagrijnig volk. Met 2 kleine kinderen hier geweest maar restaurant al om 20.00 dicht. Ook smorgens broodjes halen was niet bepaald gezellig want je werd chagrijnig aangekeken en naar de broodafdeling toegewezen waar knetterhard brood lag!!niet te vreten .service ronduit slecht ,nooit weer

Chagarijnig zooitje

Ray
6-8-2017

Ontvangst receptie en plek waren dik in orde, als je net als wij vanuit Nederland komen en er 8a 900 km op heb zitten en wat wil eten moet je snel aanschuiven bij "anderen" wij met zijn 4en kregen 3 stoelen aangeboden bij mensen die nog met het toetje bezig waren, omdat wij uit beleefdheid aangaven dat we even wachten tot er 4 stoelen vrij waren werd ons gedwongen om toch aan te schuiven, wij gaven aan dat de mensen nog zaten te eten en wij met zijn 4en waren werd "onze" tafel weg gegeven daarna werden we volledig genegeerd, omdat we toch niet wilden gaan zitten was de uitleg van de bediening! Toen we uiteindelijk toch nog een tafel kregen werd ons direct gevraagd wat we wilde eten want de keuken ging dicht. Mensen die na ons kwamen kregen "gewoon" een tafeltje en konden wat drinken bestellen maar toen zij om de kaart vroegen 19:oouur!!! Werd vrolijk verteld dat de keuken dicht was. Camping was behoorlijk aan de prijs elektra wordt achteraf afgerekend volgens eigen systeem.

Keurig sanitair, klantonvriedelijk restaurant!

fam. van Rijn
6-8-2017

Mooie camping, echt belachelijk dat je in het restaurant niet kan pinnen. Moet je na het eten direct een bank zoeken ivm het terug ontvangen van je rijbewijs terwijl we hier staan!!!! De rest van deze week eten we dus op een klantvriendelijke plek.

Prima camping!

Olaf Basten
6-8-2017

Mooie ligging aan de Chiemsee met meerdere strandjes en schoon zwemwater. Super schoon sanitair. Ruime plaatsen. Snelweg hoor je wel, maar is niet hinderlijk. Camping heeft geen animatie, maar voldoende speeltoestellen, voetbal- en volleybalveld, tafeltennis-tafels etc. Camping is ook goed ingericht voor vakantiegangers op doorreis. Bar en restaurant sluiten vroeg in de avond.

Camping ligt centraal om steden te bezoeken. Dit gaat heel goed met de trein vanuit het dorpje (Übersee). Neem dan een 'Guten-Tag Ticket' of 'Bayern Ticket'. Veel fietsmogelijkheden rondom de Chiemsee. We hebben een fijne vakantie gehad. Pinnen is in zijn algemeenheid minder gebruikelijk en geaccepteerd dan in Nederland. Zorg altijd voor voldoende cash.

Afzetters

Hester Heesen
6-8-2017

Bij afrekenen hebben we blijkbaar voor de electriciteit die vrij kwam van alle onweer moeten betalen, want we hadden 9,7 kWh verbruikt!!! Ons verbruik was 2 uur koelbox en twee telefoons opladen.

De rekening lag bij de receptie al klaar, dus meters aflezen was er helemaal niet bij!

Blijkbaar kun je ook broodjes bestellen, maar alleen voor de vaste kampeerders. Erg onvriendelijk allemaal, zo heb ik het in Duitsland echt wel anders gezien. Ze hebben liever geen andere kampeerders, dus neem liever een andere camping!

Nooit meer

Hester Heesrn
5-8-2017

Op de camping moet je alles contant betalen !!!!

In het restaurant eten besteld, maar omdat we geen cash geld hadden was mijn man even snel naar het dorp gereden, werd in de tussentijd het eten geserveerd omdat het om 20:00 al dicht ging. Dat vond ik niet netjes en toen ik daar wat van zei kreeg ik een grote mond terug.

En omdat het nogal een sleurhuttencamping is en wij een tent hebben, geen aanrader!

Gemiddeld

Agnes
14-7-2017

Grote camping waar je tot laat kan aankomen. Grote plekken. Het geluid van de snelweg is altijd aanwezig en als de wind echt de kant van de camping op staat een hels kabaal. Restaurant gaat heel vroeg dicht en het eten is niet best.

Centrale ligging voor wandelingen rond het meer.

Als ik de volgende keer weer in die regio ben, zal ik toch naar een andere camping zoeken, puur vanwege de herrie van de snelweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chiemsee Rödlgries in Ubersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chiemsee Rödlgries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.