Camping Chiemsee Rödlgries

44 reviews over Camping Chiemsee Rödlgries

• 2019
    10Mevr. Kingma21-08-2019

Heerlijke camping

We hebben 2 weken op deze mooie grote camping doorgebracht. (2 volwassenen en 2 pubers) Vriendelijke gastvrije receptie/ mensen, heerlijk gegeten in het restaurant.of besteld en meegenomen naar de tent. (Contante betaling) Campingfeest in traditionele kleding en dans meegemaakt. Geweldig! Sanitair super schoon en heerlijke douche. Omgeving prachtig. Geen zwembad maar een meer. Wij bevelen deze camping aan. En wij zullen zeker een keer terug komen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6snoeko19-08-2019

Afrader als overnachtingscamping

Camping ligt op zich fraai aan de mooie Chiemsee, maar als overnachtingscamping is deze veel te duur (zo'n € 36,= voor 2 personen). Niet echt gezellige massale camping met 1 (wel goed) sanitairgebouw waardoor de loopafstanden vrij groot zijn. Slechte ervaring met de betaling, pinnen bleek niet mogelijk maar toen ik aangaf onvoldoende contact geld bij me te hebben, kwam ineens van onder de toonbank een pinautomaat tevoorschijn. Heel vreemd! Advies om voor een overnachting in deze omgeving een andere camping te zoeken.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

8Gaby Havelaar24-09-2017

Prima!

Prima overnachtingscamping. Schoon en mooi sanitair inclusief een babybadje wat je gewoon kan gebruiken. Prima kampeer plaatsen. Wij konden aangekoppeld blijven staan wat heel fijn was. Bij de receptie zijn ze wat stug, maar zeker niet onvriendelijk. Heerlijk gegeten in het restaurant. Bediening was heel vriendelijk. Dat je niet kunt pinnen in het restaurant is niet meer echt van deze tijd, maar is iets om rekening mee te houden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 5wilfried prenen12-09-2017

nooit meer!

Onvriendelijke receptie. De plaatsen voor 1 overnachting lagen vlak tegen drukke autostrade (hele nacht lawaai). Voor een 700-tal plaatsen is er maar een sanitair gebouw. Als je dus dringend moet, ligt het al in je broek voor je het toilet haalt... Slechte openbare verlichting 's nachts. Veel te duur voor de lage kwaliteit.

• 8Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Paul24-08-2017

Klantvriendelijkheid van een bedenkelijk niveau

Camping op zich prima, zeker voor een tussenstop. Mooie stek aan het meer. Ruime plekken en prima sanitair. Maar geen pin in het restaurant én bij de receptie geen pin onder de € 50. Niet meer van deze tijd en eigenaar niet te vermurwen. Dus cash mee, anders is er twee dorpen verder de eerste pinautomaat.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 3Saskia12-08-2017

Nooit weer

Wat een chagrijnig volk. Met 2 kleine kinderen hier geweest maar restaurant al om 20.00 dicht. Ook smorgens broodjes halen was niet bepaald gezellig want je werd chagrijnig aangekeken en naar de broodafdeling toegewezen waar knetterhard brood lag!!niet te vreten .service ronduit slecht ,nooit weer

• 3Ray06-08-2017

Chagarijnig zooitje

Ontvangst receptie en plek waren dik in orde, als je net als wij vanuit Nederland komen en er 8a 900 km op heb zitten en wat wil eten moet je snel aanschuiven bij "anderen" wij met zijn 4en kregen 3 stoelen aangeboden bij mensen die nog met het toetje bezig waren, omdat wij uit beleefdheid aangaven dat we even wachten tot er 4 stoelen vrij waren werd ons gedwongen om toch aan te schuiven, wij gaven aan dat de mensen nog zaten te eten en wij met zijn 4en waren werd "onze" tafel weg gegeven daarna werden we volledig genegeerd, omdat we toch niet wilden gaan zitten was de uitleg van de bediening! Toen we uiteindelijk toch nog een tafel kregen werd ons direct gevraagd wat we wilde eten want de keuken ging dicht. Mensen die na ons kwamen kregen "gewoon" een tafeltje en konden wat drinken bestellen maar toen zij om de kaart vroegen 19:oouur!!! Werd vrolijk verteld dat de keuken dicht was. Camping was behoorlijk aan de prijs elektra wordt achteraf afgerekend volgens eigen systeem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7fam. van Rijn06-08-2017

Keurig sanitair, klantonvriedelijk restaurant!

Mooie camping, echt belachelijk dat je in het restaurant niet kan pinnen. Moet je na het eten direct een bank zoeken ivm het terug ontvangen van je rijbewijs terwijl we hier staan!!!! De rest van deze week eten we dus op een klantvriendelijke plek.

• 9Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 9Olaf Basten06-08-2017

Prima camping!

Mooie ligging aan de Chiemsee met meerdere strandjes en schoon zwemwater. Super schoon sanitair. Ruime plaatsen. Snelweg hoor je wel, maar is niet hinderlijk. Camping heeft geen animatie, maar voldoende speeltoestellen, voetbal- en volleybalveld, tafeltennis-tafels etc. Camping is ook goed ingericht voor vakantiegangers op doorreis. Bar en restaurant sluiten vroeg in de avond. Camping ligt centraal om steden te bezoeken. Dit gaat heel goed met de trein vanuit het dorpje (Übersee). Neem dan een 'Guten-Tag Ticket' of 'Bayern Ticket'. Veel fietsmogelijkheden rondom de Chiemsee. We hebben een fijne vakantie gehad. Pinnen is in zijn algemeenheid minder gebruikelijk en geaccepteerd dan in Nederland. Zorg altijd voor voldoende cash.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 1Hester Heesen06-08-2017

Afzetters

Bij afrekenen hebben we blijkbaar voor de electriciteit die vrij kwam van alle onweer moeten betalen, want we hadden 9,7 kWh verbruikt!!! Ons verbruik was 2 uur koelbox en twee telefoons opladen. De rekening lag bij de receptie al klaar, dus meters aflezen was er helemaal niet bij! Blijkbaar kun je ook broodjes bestellen, maar alleen voor de vaste kampeerders. Erg onvriendelijk allemaal, zo heb ik het in Duitsland echt wel anders gezien. Ze hebben liever geen andere kampeerders, dus neem liever een andere camping!

• 2Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Chiemsee Rödlgries

• fam. Kempeneers, 13-08-2012

Ga een hapje eten in restaurant Seewirtschaft, op loopafstand van de camping, eveneens aan het meer gelegen. Proef de smakelijkste fischfilet van Beieren, opgediend door een ober die in alles uitstraalt dat hij nog liever in zijn blote kont door de brandnetels zou willen rollen dan nederlandse toeristen te moeten bedienen. Een aparte ervaring. Ook hier kan je, evenals op de camping, niet met pin betalen...

• Wijdeven, 10-08-2014

Wij waren er in juli, toen was reserveren niet nodig, meer dan genoeg plek.

1 vraag over Camping Chiemsee Rödlgries

• Martin, 28-08-2012

Muggen aan de Chiemsee

Wij willen het eerste weekend van september overnachten op camping de Chiemsee. Nu hoor ik vaak dat er zo veel muggen langs dit meer zijn. Veel grotere hoeveelheden dan bij andere meren. Weet iemand of het zo erg is met muggen dat je gillend weer weg wilt daar?

edenilsieben, 13-10-2012

Hoi, Wij zijn in juli daar geweest en hebben geen last van muggen gehad. Wij zijn maar 1 nacht gebleven maar hebben 's avonds wel even langs het meer gelopen. Maar veel last van muggen niet.

Martin, 15-10-2012

Hallo edenilsieben....

Dankjewel voor je reactie. Het was de bedoeling om te overnachten bij camping Chiemsee. Maar tijdens de reis verliep de planning toch weer anders. Dat is het mooie van vrije vakantie toch? We zijn wel twee keer langs de camping gereden op weg naar Kroatië. De locatie ziet er wel erg mooi uit. Wie weet gaan we volgend jaar wel. Wie weet tot ziens in verre oorden.

Camping Chiemsee Rödlgries info

• SchaduwplaatsenAanwezig