Reviews over Ubersee

Voor herhaling vatbaar!

Roger Braeken
    7-9-2018

Eenvoudig, goed verzorgd hotel. Vriendelijk personeel, schoon verblijf, voldoende parkeergelegenheid.

Voor de betaalde prijs een excellente ervaring!!

Perfecte uitvalsbasis voor dagtrips naar de Chiemsee of Salzburg.

Prima!

Gaby Havelaar
    24-9-2017

Prima overnachtingscamping. Schoon en mooi sanitair inclusief een babybadje wat je gewoon kan gebruiken. Prima kampeer plaatsen. Wij konden aangekoppeld blijven staan wat heel fijn was. Bij de receptie zijn ze wat stug, maar zeker niet onvriendelijk. Heerlijk gegeten in het restaurant. Bediening was heel vriendelijk. Dat je niet kunt pinnen in het restaurant is niet meer echt van deze tijd, maar is iets om rekening mee te houden.

Klantvriendelijkheid van een bedenkelijk niveau

Paul
    24-8-2017

Camping op zich prima, zeker voor een tussenstop. Mooie stek aan het meer. Ruime plekken en prima sanitair. Maar geen pin in het restaurant én bij de receptie geen pin onder de € 50. Niet meer van deze tijd en eigenaar niet te vermurwen. Dus cash mee, anders is er twee dorpen verder de eerste pinautomaat.

Keurig sanitair, klantonvriedelijk restaurant!

fam. van Rijn
    6-8-2017

Mooie camping, echt belachelijk dat je in het restaurant niet kan pinnen. Moet je na het eten direct een bank zoeken ivm het terug ontvangen van je rijbewijs terwijl we hier staan!!!! De rest van deze week eten we dus op een klantvriendelijke plek.

Prima camping!

Olaf Basten
    6-8-2017

Mooie ligging aan de Chiemsee met meerdere strandjes en schoon zwemwater. Super schoon sanitair. Ruime plaatsen. Snelweg hoor je wel, maar is niet hinderlijk. Camping heeft geen animatie, maar voldoende speeltoestellen, voetbal- en volleybalveld, tafeltennis-tafels etc. Camping is ook goed ingericht voor vakantiegangers op doorreis. Bar en restaurant sluiten vroeg in de avond.

Camping ligt centraal om steden te bezoeken. Dit gaat heel goed met de trein vanuit het dorpje (Übersee). Neem dan een 'Guten-Tag Ticket' of 'Bayern Ticket'. Veel fietsmogelijkheden rondom de Chiemsee. We hebben een fijne vakantie gehad. Pinnen is in zijn algemeenheid minder gebruikelijk en geaccepteerd dan in Nederland. Zorg altijd voor voldoende cash.

Ubersee scoort een 9,4 uit 10, op basis van 2 reviews