Gasthof Zum güldenen Rößlein

Gasthof Zum güldenen Rößlein

9Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Triefenstein

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Zum güldenen Rößlein voor je op een rij gezet:

Gasthof info

Meer gasthof info

1 review over Gasthof Zum güldenen Rößlein

• 2017
    9Louis Sweekhorst10-07-2017

Overnachting op doorreis

Op doorreis vanuit Oostenrijk hebben wij hier een kamer geboekt. Wij werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Zij wees ons onze kamer. Wij kregen kamer 2, welke een mooie ruime kamer is. De kamer is voorzien van airco. Wij keken uit over Homburg am Main en konden de Main ook zien vanuit de kamer. De kamer is netjes en schoon. Deze kamer is een paar jaar geleden gerenoveerd. De kamer is voorzien van modern sanitair en douchecabine. Een aantal kamers moeten nog gerenoveerd worden en zijn daarom niet in gebruik. Recent is er en lift in het gebouw geplaatst. Het ontbijt is ruim voldoende. Morgens wordt er naar keuze een eitje voor je gekookt of gebakken. In het restaurant ervaar je nog echt de sfeer van de oude herberg. Je kunt hier avonds voordelig dineren. In de omgeving kun je heerlijk wandelen langs de Main of de heuvels met wijnranken.

Gereisd met partner in juli 2017

0 tips over Gasthof Zum güldenen Rößlein