8,4

Omschrijving
Tussen het loofbos en rivier de Main in Triefenstein ligt Camping Main Spessart Park. De camping die veelal wordt aanbevolen als doorreiscamping is ruim, rustig en heeft een goed restaurant. Als je van rust houdt en het verkennen van de omgeving is deze camping ook perfect voor een week. De omgeving heeft veel natuur, wijngaarden en knusse dorpjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Main Spessart Park voor je op een rij gezet:

77 reviews over Camping Main Spessart Park in het Nederlands

prima voor 1 nacht

Martijn Boerma,
12-9-2018

We hebben hier 1 nacht overnacht op doorreis. Was prima, maar camping niet erg geschikt voor kleine kinderen. maar 1 kleine speeltuin en verder alleen een speelveld voor oudere jeugd. Erg veel vaste gasten en geen andere jonge gezinnen gezien.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Viel een beetje tegen.

Jan52,
9-9-2018

Overnachtingplek net buiten de slagboom.

Alles aanwezig, stroom en water.

Sanitair was netjes, ontvangst idem.

Tegenvaller was dat alle verkeer op een paar meter naast ons stopte om in te checken, en vaak de motor liet draaien.

Dichtslaande deuren tot laat in de avond hard pratende mensen en camping- en restaurantgasten die met veel herrie (oude auto’s waaronder een 30 jaren racewagen) vol gas weg reden.

Het summum was iemand (restaurant) die met een handkar om 23:30 lege flessen in de glascontainer gooide...

Daarna werd het eindelijk rustig en konden we gaan slapen na een vermoeiende rit met veel file’s en Baustelles.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nette camping

Fam Duijndam,
10-8-2018

Gebruikt als tussendoor camping.

Bij aankomst al aardige Nederlands sprekende meneer. Sanitair is super schoon. Makkelijk vlakbij snelweg. Nette camping met prima plaatsen. Eten is perfect met prima prijzen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top camping!

Yocee,
8-8-2018

Net al vorig jaar ook dit jaar deze camping op onze heen- en terugreis bezocht tijdens onze vakantie naar Oostenrijk. Top camping, ruime plekken, perfecte service (zowel bij receptie als bij het winkeltje en in het restaurant) en heel goed sanitair (in 3 verschillende gebouwen, verdeeld over de camping). Heel dichtbij het openbare zwembad van de gemeente én - aanrader!! - op 10 minuten rijden Wertheim Outlet én Erwin Hymer World (de 'luxe' uitvoering van Obelink, een must voor camper/caravanliefhebbers).

Deze camping al bij veel vrienden aanbevolen voor een tussenstop richting het zuiden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top! Aanrader, zeker voor paar nachten

Lisette,
28-7-2018

We hebben hier twee nachten gestaan als doorreis naar slovenie. Zeer ruime schaduwplek (was 34 graden). Nederlandse eigenaar. Alles was top, zeer schoon. Mooi fietspad (vlak) lamgs camping langs de main. Een paar km verder langs dit fietspad een heel gezellig dorp met veel restaurantjes en winkels: markt heidenfeld. Ook op camping een prima restaurant. Kortom aanrader

Gereisd met partner in juli 2018

Prima doorreiscamping.

J. van Kouwen,
5-2-2018

Camping als overnachtingscamping aangedaan. Vriendelijk ontvangst door de Nederlands sprekende man op de receptie. Deze camping langs de Main ligt op zo'n 7 kilometer van de snelweg. Het sanitair is netjes en schoon. 's Avonds gegeten in het restaurant op de camping. Daar hebben wij een steak gegeten die echt heel goed gebakken en zacht was. Dit kom je niet vaak tegen. De sfeer in het restaurant was ook erg gemoedelijk met zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2018

Al 30 jaar Top!

Niels Copier,
7-12-2017

Ik kom op deze camping al 30 jaar, eerst met mijn ouders en nu zelf. Voor ons is het een heerlijke plek om tot rust te komen met vaak mooi weer. De camping heeft regels en deze zijn er voor ons comfort. De camping heeft een heerlijk restaurant Santos, maar ook de omgeving heeft heel veel te bieden mensen die roepen dat er niks te doen is! die doen echt iets fout. Deze camping is juist geschikt voor mensen met kleine kinderen. kortom top camping met een mooie toekomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Ron van der Hout, management, 19-12-2017
Hartelijk dank voor deze review, familie Copier. Wij wensen jullie een fijne Kerst, prettige feestdagen, een goede jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2018!

Een echte aanrader !!

Familie Camiel Haegeman,
6-11-2017

De camping werd geboekt voor één nacht om van hieruit verder te reizen, maar het beviel ons zo fantastisch goed dat wij eerder terug keerden en hier nog een week verbleven. De ontvangst, de camping en de omgeving zijn schitterend ! Er is zo veel te zien, te doen en te bezoeken.

Het e-mailverkeer verliep heel vlot. Stelden wij een vraag dan werd er binnen heel korte tijd geantwoord. Dit stelden wij heel erg op prijs !

Deze streek kenden wij nog niet, maar we werden aangenaam verrast. Wij komen hier heel graag volgend jaar terug.

Gereisd met partner in september 2017
Ron van der Hout, management, 19-12-2017
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te ervaren, dat U bij ons op de camping een fijne tijd heeft gehad. Op e-mailberichtjes proberen we snel te reageren. We hopen U weer hartelijk te mogen begroeten bij ons op Camping Main-Spessart-Park.

Prima bevallen

Lizzy74,
18-8-2017

Als overnachtingscamping 1 nacht gestaan.

Ook achterin, heerlijk rustige plek.

Alles prima onderhouden, aardige eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Doorreis

Familie Bons,
9-8-2017

Gebruikt als doorreis camping op weg naar Kroatië. Incheck door Nederlandse eigenaar.plek helemaal achteraan op camping gekregen op grasveld uitzicht op zomer/winterstalling van caravans. Niet zo heel fraai. Je kan er ook voor kiezen om buiten de camping te staan. Weet alleen niet of hier ook stroom beschikbaar is. Wij stonden binnen. Sanitair verouderd maar voldeed prima. Wel iets verder lopen vanaf onze staanplaats. Restaurant serveert een redelijke schnitzel of pizza.. Verder op camping niets te beleven. Voor 1 nacht ok.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Ron van der Hout, Camping Main-Spessart-Park, management, 12-8-2017
Op de overnachtingsweide van Camping Main-Spessart-Park kunt U aangekoppeld overnachten en er zijn stroomaansluitingen en een watertappunt voorhanden. Tevens zijn de sanitaire voorzieningen in buurt van deze overnachtingsweide. Tijdens de zomermaanden juli en augustus wordt er van maandag t/m vrijdag een vakantieprogramma georganiseerd. De waarding van ANWB, ADAC, DCC, DTV en de ACSI voor onze sanitaire voorzieningen is comfortabel.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Main Spessart Park in Triefenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Main Spessart Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.