Reviews over Triefenstein

prima voor 1 nacht

Martijn Boerma,
    12-9-2018

We hebben hier 1 nacht overnacht op doorreis. Was prima, maar camping niet erg geschikt voor kleine kinderen. maar 1 kleine speeltuin en verder alleen een speelveld voor oudere jeugd. Erg veel vaste gasten en geen andere jonge gezinnen gezien.

Viel een beetje tegen.

Jan52,
    9-9-2018

Overnachtingplek net buiten de slagboom.

Alles aanwezig, stroom en water.

Sanitair was netjes, ontvangst idem.

Tegenvaller was dat alle verkeer op een paar meter naast ons stopte om in te checken, en vaak de motor liet draaien.

Dichtslaande deuren tot laat in de avond hard pratende mensen en camping- en restaurantgasten die met veel herrie (oude auto’s waaronder een 30 jaren racewagen) vol gas weg reden.

Het summum was iemand (restaurant) die met een handkar om 23:30 lege flessen in de glascontainer gooide...

Daarna werd het eindelijk rustig en konden we gaan slapen na een vermoeiende rit met veel file’s en Baustelles.

Nette camping

Fam Duijndam,
    10-8-2018

Gebruikt als tussendoor camping.

Bij aankomst al aardige Nederlands sprekende meneer. Sanitair is super schoon. Makkelijk vlakbij snelweg. Nette camping met prima plaatsen. Eten is perfect met prima prijzen.

Top camping!

Yocee,
    8-8-2018

Net al vorig jaar ook dit jaar deze camping op onze heen- en terugreis bezocht tijdens onze vakantie naar Oostenrijk. Top camping, ruime plekken, perfecte service (zowel bij receptie als bij het winkeltje en in het restaurant) en heel goed sanitair (in 3 verschillende gebouwen, verdeeld over de camping). Heel dichtbij het openbare zwembad van de gemeente én - aanrader!! - op 10 minuten rijden Wertheim Outlet én Erwin Hymer World (de 'luxe' uitvoering van Obelink, een must voor camper/caravanliefhebbers).

Deze camping al bij veel vrienden aanbevolen voor een tussenstop richting het zuiden.

Top! Aanrader, zeker voor paar nachten

Lisette,
    28-7-2018

We hebben hier twee nachten gestaan als doorreis naar slovenie. Zeer ruime schaduwplek (was 34 graden). Nederlandse eigenaar. Alles was top, zeer schoon. Mooi fietspad (vlak) lamgs camping langs de main. Een paar km verder langs dit fietspad een heel gezellig dorp met veel restaurantjes en winkels: markt heidenfeld. Ook op camping een prima restaurant. Kortom aanrader

Triefenstein scoort een 7,6 uit 10, op basis van 13 reviews