Triefenstein

Reviews over Triefenstein

Zeer goed bevallen

Petra de Kruijf,
    28-9-2010

We zochten een camping voor onderweg dichtbij Frankfurt. Deze stond op het lijstje.

Een ware verrassing: een prachtig plekje met uitzicht op de Mainz, een super netjes sanitairgebouw en een gasthaus met heerlijk eten en vriendelijke mensen. Een paar uurtjes Marktheidenfeld was ook erg leuk. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2010

camping Main Spessart

jhinjhy,
    5-7-2008

leuke gezellige camping met veel mogelijk heden voor de kinderen

Camping beheerder/eigennaar is een nederlander getrouwd met een duitse voor kids altijd makkelijk ze spreken alle 2 nederlands en duits

er wordt regelmatig iets georganiseerd is het niet voor de kids dan is het wel voor het hele gezin

zoals excursies of dachtochten maar ook voor de kids wordt er vanalles geregeld elke dag is er wel een knutsel club of voorlezen voor de aller kleinste eens in de 2 weken komt de ponny kar een ritje maken met de kids

ook hebben we er een vosse jacht gehouden met de ouders,opa's en oma's als vos en de kinderen maar zoeken

het was al met al een hele geslaagde vakantie en als ik de kans krijg kom ik er zeker vaker terug

Gereisd familie in juli 2007

Mooie camping, goed onderhouden en de toiletgebouwen zijn

Meuffels,
    27-6-2008

Mooie camping, goed onderhouden en de toiletgebouwen zijn prachtig.

De omgeving is mooi en de winkels liggen op een afstand van 2 km.

Er ligt een mooi zwembad in de buurt op loopafstand.

Dus een erg mooie camping en het restaurant is top.

De eigenaar RON en vrouw zijn erg vriendelijk en we komen zeker terug.

Gewoon een TOP camping

Gereisd anders in juni 2008