Kasteel Schloss Möhren

Kasteel Schloss Möhren
9,7

17 tips over Kasteel Schloss Möhren

TesR, 22-11-2015
Sandra heeft veel tips! Playmobilland en Legoland liggen op ca een uurtje rijden. Fossielen zoeken in de nabij gelegen steengroeve. Zwemmen in de Altmuhltherme in Treuchtlingen. Nordlingen is ook een leuk stadje aan de Romantische Strasse, volledig ommuurd, veel grote vakwerkhuizen
Rein, 3-6-2015
Bezoek de vele leuke stadjes in de buurt
W.de.Greeff, 24-4-2015
Geweldige fiets mogelijkheden.

Maaike van Rijt, 30-8-2014
Ruïne Pappenheim, stadjes Dinkelsbühl, Rothenburg en Weissenburg, wandeling bij Wolfsbronn (Steinerne Rinne).
Susanne Verstegen, 2-8-2014

De accommodatie is heel sfeervol en romantisch. Er zou in de poortwoning een douche bij gemaakt kunnen worden. Verder geen tips!

. De gastvrouw heeft een mooi boek gemaakt,waarin alle leuke activiteiten van de hele omgeving staan beschreven. Deze ligt in ieder huisje.

Mees en Jenny weber , 5-7-2014
Neem je fiets mee, geweldige gebied om mooie tochten te maken.

Leonie, 13-7-2013
In het weekend uit eten in het nabij gelegen Haag. Playmobiel Fun Park is geweldig, vooral voor de kleinsten.
ernabeukenex, 29-1-2013

zeker de rondleiding door het kasteel meepikken,leuk en interessant.

zeer indrukwekkend kamp Dachau en div andere Nazi overblijfselen in Neurenberg.

Kelheim boottocht en de schneider Brauerei.

prachtige stadjes zoals Rothenburg ob der tauber en lauf an der pegnitz.

Robert, 14-1-2013
Eten in de Grüne Baum en in Haag is echt een aanrader.
Ilse van Schoonderwoerd, 4-10-2012
Donauworth, eten van Asia Imbiss (Treuchtlingen), concentratiekamp Dachau, Playmobilland, Pappenheim, Nurnberg, Rothenburg ob der Taube