Kasteel Schloss Möhren

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Kasteelvrouw Sandra de Greeff heeft onze harten ge

Familie L' Abée
21-7-2018

Soms kom je op plekken waar onbekende mensen meteen je hart stelen. Sandra is daar een van. Een ongeloofelijke gastvrouw die bruist van enthousiasme en energie. Het fantastische kasteel met zijn landgoed ademt het gevoel van thuiskomen uit. Zou het liggen aan haar "Utregse" roots die ze net als ons heeft? Na een heerlijke week met elke ochtend vers gebakken brood, komt ze ons hartelijk uitzwaaien en kroelt nog een keer door de krullen van onze zoon. Bij het wegrijden zegt hij: "Mam, gaan we hier nog een keer naar toe?" Na een volmondig ja, zegt hij tevreden: "Fijn, want ik vind Sandra echt heel lief!" En wij ook lieffie!! Dag lieve kasteelvrouwe, we komen heel graag weer een keer "een bakkie doen!!"

Verrassend mooi!

Iris
5-1-2018

Wat een gastvrijheid in in dit verrassend mooie stuk van Duitsland. We hebben genoten van ons verblijf in het prachtige jachtslot waar we iedere dag hebben mogen genieten van versgebakken brood, de prachtige natuur en de vriendelijkheid van de gastvrouw, Sandra de Greeff.

Een rondleiding door het jachtslot en een echte ridderceremonie voor onze kinderen waren ook een onderdeel van de heerlijke week! Dank!

Heerlijk tot rust komen!

Ruben
1-1-2018

Erg fijne plek om met de Kerstdagen heen geweest te zijn. Eigenaresse Sandra is erg behulpzaam en doet ook een leuke rondleiding door het kasteel. Erg leuk ook voor de kids!

Wij zaten in het Schweitzerhaus dat net naast het kasteel ligt. Huis is lekker ruim en heeft een grote eetkeuken en 3 slaapkamers, met fijne bedden. En een mooi uitzicht over het dal.

Sandra zorgt elke ochtend voor een heerlijk zelfgebakken brood, echt top!

Omgeving is ook prachtig en veel leuke dingen te zien en doen op max 45 min rijden. Absoluut een aanrader!

Een Kerst om nooit te vergeten

Harold en Emmy
28-12-2017

Bij aankomst op 24 december (kerstavond) werden wij hartelijk ontvangen door Sandra en Ruud ( kasteelvrouw en kasteelheer)

Heerlijke kerstdagen gevierd in een historische omgeving. Elke dag vers gebakken brood van Sandra. We hebben gewandeld in de mooie natuur, geluierd en genoten van het mooie uitzicht en het leven op een kasteel. Helaas te weinig tijd om alles te doen wat de omgeving biedt.

We komen snel nog een keer terug!!

genieten in Beieren

Iris
20-11-2017

Sandra is een super gastvrouw. Niets is teveel om je een fijne vakantieweek te bezorgen. De rondleiding door het slot, het verse broodje aan de deur elke ochtend, de ruimte & de spullen om je in en rond het huis/slot te vermaken (ook voor tieners) geeft een heerlijk relaxed vakantie gevoel.

Het digitale boekwerk over alle mogelijke activiteiten is heel handig en geeft goede tips, die je dan ook nog persoonlijk en op maat worden toegelicht tijdens je verblijf.

Als je iets wilt ondernemen naast wandelen en fossielen zoeken in de steengroeve, dan zijn er diverse mooie stadjes of steden met de auto of trein (Bayern Ticket) te bereiken. Sla ook de zomerrodelbaan niet over.

Verder zijn er in de buurt fijne herbergen/restaurants te vinden voor een lekkere maaltijd met daarbij een glas lokale wijn of bier, maar daarvoor moet je wel even de auto pakken. Wij hebben genoten van de wildkaart, de variaties met pompoen en onze dochter van een uitgebreide keus aan vega-gerechten. De keuken van het Schweizerhaus is voorzien van een uitgebreide keukeninventaris en Treuchtlingen heeft een goede Edeka supermarkt, dus zelf kokerellen is ook een optie.

Het hele gezin heeft genoten van het verblijf op het Slot.

Mooi stukje Beieren, heerlijke herfst mogen genieten. Verrassend veel te doen in de omgeving, maar ook totaal niets doen is een prima optie.

Het terrein heeft 4 vakantiewoningen, die ruim genoeg uit elkaar liggen dat je totaal geen last hebt van andere vakantiegasten, maar wel gezellig een praatje kan maken. De authentieke details en de gastvrijheid van de kasteelvrouwe maken deze vakantie helemaal af!

Een unieke plek in een schitterende omgeving.

Tiny Kampert en Rob Lubbers
29-9-2017

Sandra en Ruud zijn geweldig aardige mensen en geven je meteen een thuis idee.Wij komen er al jaren en dat zegt al genoeg.

Ook honden zijn altijd welkom en onze hond Ziva gaat er graag naar toe. De vakantiewoningen hebben ieder een eigen karakter en zien er geweldig mooi en sfeervol uit. Voor ons is het een toplocatie!! Ook de omgeving en de leuke stadjes met gekleurde huizen zijn de moeite waard om te bezoeken. Ook voor kinderen is het een leuke plek, wie wil er nou niet op een kasteel wonen?

Sandra geeft een rondleiding door het kasteel en betrekt de kinderen er ook bij . Ze worden dan een echte prinses of ridder.

Al met al een aanrader!

Supertoll!

Yvonne
16-8-2017

Wie wilt er nou niet in een kasteel slapen? Prachtige locatie, mooie omgeving met veel leuks voor kleine kinderen. Playmobiel park is een hit en het nieuwe dinopark een must voor dinofans. Verder genoten van biergarten in de omgeving. Kinderen aan het spelen in de speeltuinen en zelf genieten van een biertje. Ideaal!

Weer geweldig

Wilfred
4-8-2017

Heerlijk onder de boom zitten,het nieuwe Dinopark bezoeken erg leuk.

Super locatie

Loes
27-7-2017

Ook dit jaar gaan wij wederom naar Schloss Mohren. Vorig jaar hebben wij de Romantisch Strasse gereden en gingen wij van hotel naar hotel. Oh wat kregen wij last van heimwee naar ons stekje...complete rust, fantastisch luxe huis, unieke locatie, de warme aandacht van Ruud en Sandra...het verse broodje iedere ochtend. We gaan voor de 5e keer en dit zegt denk ik alles! Nog lang niet uitgekeken en nog zoveel prachtige steden te zien en routes te rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Schloss Möhren in Treuchtlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Schloss Möhren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Schloss Möhren scoort een 9.6 uit 10 op basis van 137 reviews.