Géén boekingskosten
DuitslandBeierenTreuchtlingenKastelen TreuchtlingenKasteel Schloss Möhren en vakantiehuizen

Kasteel Schloss Möhren en vakantiehuizen

Meer kasteel info

150 Reviews over Schloss Möhren en vakantiehuizen

• 10Désirée08-06-2019

Genieten in alle rust!

Al 8 jaar lang komen wij jaarlijks op het kasteel. Volgens mij zegt dat genoeg. De eerste keer dat wij hier kwamen, hadden we net een week op een Franse camping achter de rug. We kwamen in een oase van rust terecht. Onze dochters van toen 5 en 3 jaar oud hebben hier de tijd van hun leven gehad. Bij de keuze voor het volgende jaar: of naar de camping in Frankrijk of naar het kasteel, waren wij het er allevier over eens, het kasteel! En zo komen we hier elk jaar terug. Zij het in de zomer, de lente, de herfst en dit jaar in de winter. Rondom het kasteel zijn heel veel leuke dorpjes om te bezoeken. Wat verder (uurtje rijden) heb je de steden München en Neurenberg. En niet te vergeten Playmobil Funpark (voor de jongste kinderen) en Legoland (voor de oudere kinderen/tieners). Sandra, Ruud en de meiden, jullie hebben een fantastische plek in Beieren waar het heerlijk vertoeven is en je perfect kunt opladen.

Schloss Moehren, Eigentümer, 01-08-2019

Een bijzondere vriendschap ontstaat als je je kinderen samen ziet opgroeien!

Ook als is het contact alleen tijdens de vakantie in het kasteel. Juist dat maakt dat je ziet hoe ze groeien.

En hoe mooi om te zien dat zij, ook al is het een jaar geleden, gewoon verder gaan waar ze gebleven zijn.

• 9Nicole12-01-2019

Toplocatie!

Een prachtig kasteel op een prachtige plek. We hebben zowel in de zomer als de winter hier gelogeerd en beide keren was het fijn! De omgeving biedt een mooie afwisseling van rust en vertier. De gastvrouw zorgt voor er direct voor dat je je buitengewoon welkom voelt, heeft alle tips voor de omgeving overzichtelijk op een rij gezet. De locatie is ruim opgezet, karakteristiek en sfeervol ingericht en toch ook van alle gemakken voorzien. Een aanrader, ook als je op doorreis bent!

Sandra, Eigentümer, 14-01-2019

Dank je wel levensgenieters voor jullie warme woorden :-)

• 10Dennis Kolberg03-10-2018

Voor rust en genieten ga je naar Schloß Möhren!

Mijn vriendin en ik werden door Sandra heel hartelijk en warm ontvangen op Schloß Möhren. Alles was goed verzorgd en de omgeving van het Schloß is schitterend! Sandra heeft veel bezienswaardigheden, winkels en eetgelegenheden (zoals fiets- en wandelroutes, musea, ruïnes, kastelen, (tuin)parken, restaurants, café's en dergelijke) 'in kaart' gebracht, zodat de bezoeker snel geïnformeerd is over wat er in de omgeving zoal is te doen. Deze informatie heeft ze netjes in mappen gebundeld. Zeer groot herhalingsgevaar!

Sandra de Greeff, Eigentümer, 13-01-2019

hahahaha moet lachen om jullie afsluiting met 'Zeer groot herhalingsgevaar'! Leuk en Auf Wiedersehen in de vakantiehuizen in het kasteel.

• 10Familie L' Abée21-07-2018

Kasteelvrouw Sandra de Greeff heeft onze harten ge

Soms kom je op plekken waar onbekende mensen meteen je hart stelen. Sandra is daar een van. Een ongeloofelijke gastvrouw die bruist van enthousiasme en energie. Het fantastische kasteel met zijn landgoed ademt het gevoel van thuiskomen uit. Zou het liggen aan haar "Utregse" roots die ze net als ons heeft? Na een heerlijke week met elke ochtend vers gebakken brood, komt ze ons hartelijk uitzwaaien en kroelt nog een keer door de krullen van onze zoon. Bij het wegrijden zegt hij: "Mam, gaan we hier nog een keer naar toe?" Na een volmondig ja, zegt hij tevreden: "Fijn, want ik vind Sandra echt heel lief!" En wij ook lieffie!! Dag lieve kasteelvrouwe, we komen heel graag weer een keer "een bakkie doen!!"

Schloss Möhren, Eigentümer, 24-07-2018

Wat een heerlijke review. Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. En super dat jullie je ervaringen delen. Pas goed op jullie zelf en die mooie krullenbol van jullie.

• 10Iris05-01-2018

Verrassend mooi!

Wat een gastvrijheid in in dit verrassend mooie stuk van Duitsland. We hebben genoten van ons verblijf in het prachtige jachtslot waar we iedere dag hebben mogen genieten van versgebakken brood, de prachtige natuur en de vriendelijkheid van de gastvrouw, Sandra de Greeff. Een rondleiding door het jachtslot en een echte ridderceremonie voor onze kinderen waren ook een onderdeel van de heerlijke week! Dank!

• 9Ruben01-01-2018

Heerlijk tot rust komen!

Erg fijne plek om met de Kerstdagen heen geweest te zijn. Eigenaresse Sandra is erg behulpzaam en doet ook een leuke rondleiding door het kasteel. Erg leuk ook voor de kids! Wij zaten in het Schweitzerhaus dat net naast het kasteel ligt. Huis is lekker ruim en heeft een grote eetkeuken en 3 slaapkamers, met fijne bedden. En een mooi uitzicht over het dal. Sandra zorgt elke ochtend voor een heerlijk zelfgebakken brood, echt top! Omgeving is ook prachtig en veel leuke dingen te zien en doen op max 45 min rijden. Absoluut een aanrader!

• 10Harold en Emmy28-12-2017

Een Kerst om nooit te vergeten

Bij aankomst op 24 december (kerstavond) werden wij hartelijk ontvangen door Sandra en Ruud ( kasteelvrouw en kasteelheer) Heerlijke kerstdagen gevierd in een historische omgeving. Elke dag vers gebakken brood van Sandra. We hebben gewandeld in de mooie natuur, geluierd en genoten van het mooie uitzicht en het leven op een kasteel. Helaas te weinig tijd om alles te doen wat de omgeving biedt. We komen snel nog een keer terug!!

• 10Iris20-11-2017

genieten in Beieren

Sandra is een super gastvrouw. Niets is teveel om je een fijne vakantieweek te bezorgen. De rondleiding door het slot, het verse broodje aan de deur elke ochtend, de ruimte & de spullen om je in en rond het huis/slot te vermaken (ook voor tieners) geeft een heerlijk relaxed vakantie gevoel.

Het digitale boekwerk over alle mogelijke activiteiten is heel handig en geeft goede tips, die je dan ook nog persoonlijk en op maat worden toegelicht tijdens je verblijf. Als je iets wilt ondernemen naast wandelen en fossielen zoeken in de steengroeve, dan zijn er diverse mooie stadjes of steden met de auto of trein (Bayern Ticket) te bereiken. Sla ook de zomerrodelbaan niet over.

Verder zijn er in de buurt fijne herbergen/restaurants te vinden voor een lekkere maaltijd met daarbij een glas lokale wijn of bier, maar daarvoor moet je wel even de auto pakken. Wij hebben genoten van de wildkaart, de variaties met pompoen en onze dochter van een uitgebreide keus aan vega-gerechten. De keuken van het Schweizerhaus is voorzien van een uitgebreide keukeninventaris en Treuchtlingen heeft een goede Edeka supermarkt, dus zelf kokerellen is ook een optie.

Het hele gezin heeft genoten van het verblijf op het Slot.

• 10Sabine25-10-2017

Geniet van vakantie op een echt Beiers jachtslot!

Mooi stukje Beieren, heerlijke herfst mogen genieten. Verrassend veel te doen in de omgeving, maar ook totaal niets doen is een prima optie. Het terrein heeft 4 vakantiewoningen, die ruim genoeg uit elkaar liggen dat je totaal geen last hebt van andere vakantiegasten, maar wel gezellig een praatje kan maken. De authentieke details en de gastvrijheid van de kasteelvrouwe maken deze vakantie helemaal af!

• 10Tiny Kampert en Rob Lubbers29-09-2017

Een unieke plek in een schitterende omgeving.

Sandra en Ruud zijn geweldig aardige mensen en geven je meteen een thuis idee.Wij komen er al jaren en dat zegt al genoeg. Ook honden zijn altijd welkom en onze hond Ziva gaat er graag naar toe. De vakantiewoningen hebben ieder een eigen karakter en zien er geweldig mooi en sfeervol uit. Voor ons is het een toplocatie!! Ook de omgeving en de leuke stadjes met gekleurde huizen zijn de moeite waard om te bezoeken. Ook voor kinderen is het een leuke plek, wie wil er nou niet op een kasteel wonen? Sandra geeft een rondleiding door het kasteel en betrekt de kinderen er ook bij . Ze worden dan een echte prinses of ridder. Al met al een aanrader!

Kasteel Schloss Möhren en vakantiehuizen info

Soort hotel