Vakantiehuis
Weer vandaag13°-4°
9,9

1 review over Vakantiehuis Landhaus Sahrhof in het Nederlands

Het huis was zeer schoon en van alle gemakken voorzien. De kinderen konden vrij spelen op de boerderij. De eigenaren van de vakantiewoning zijn heel vriendelijk waardoor je je meteen thuisvoelt. In de omgeving (5 minuten rijden) is een prachtig zwemmeer en er zijn leuke steden om heen te gaan (Bayreuth, Bamberg etc.). Een aanrader voor een gezin met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Sahrhof in Trebgast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Sahrhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.