Traunstein

Reviews over Traunstein

Aanrader

E.I.M. de Waart
    29-7-2008

Traunstein is een aardige Regio plaats met sfeer,boven en beneden stad .De binnenstad wordt aan een kant omringt door het riviertje de Traun heeft veel oude gebouwen en markante stadsplatz. Voldoende horeca gelegenheden waarvan 3 brouwerijen welke zeer lekkere gerechten serveren voor ca € 7,00 tot 12,00. Goed uitgangspunt voor Chiemsee ,Wagingsee (met rondvaarten),Salzburg, Bergliften en natuur wandelingen enz.

Gereisd met partner in juli 2008

Aanrader