Reviews over Thyrnau

niet meer !

J. Berendsen,
    20-8-2015

Camping ligt in een mooie omgeving. Het is echter een boerencamping waar veel vliegen zijn. Daar hadden wij niet bij stil gestaan. Wij hebben het gebruikt als overnachtingscamping op weg naar het zuiden. Voordeel: Mooie omgeving. Nadelen: Veel vliegen, geen voorzieningen, slecht sanitair en veel muggen bij de zwemvijver die toch op enige afstand ligt van de camping. Kortom voor ons niet meer !

Veel uitdaging voor kinderen

jaap_nancy,
    26-8-2014

De camping ligt op een rustige plek, maar geeft veel vertier. Je kunt er gratis paardrijden, naar de zwemplas, tafeltennissen of tegen een geringe vergoeding de sporthal huren. De speeltuin op de camping is vrij groot. Je kunt er ook gemakkelijk een vuurtje stoken en wandelen vanaf de camping. Boodschappen zijn te halen op 3 km afstand. Broodjes kun je dagelijks bestellen.

In de nabije omgeving is veel te doen.

Nadeel is dat het er druk kan zijn als er grote jeugdgroepen kamperen. Dit is met name aan het begin van de Beierse schoolvakanties.