Reviews over Thurmansbang

Veel en supergoed voor weinig geld!

Ann Vanderstraeten,
    23-6-2014

vriendelijke uitbaters, comfortabele en rustige kamers, supergoed ontbijt, avondeten kan halfpension zijn of dagmenu of je kan a la carte kiezen in hun eigen restaurant. Zeer goede chefkok. Veel en heel goed eten en heel goed en zeer rustig verblijf voor weinig geld,bijna gratis vanaf 3 nachten en in de omgeving is veel te zien en dichtbij Tsjechie en oostenrijk.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Anita,
    28-6-2013

Zeer eenvoudig familiehotel in het Beierse Woud, dichtbij Passau en autobaan, ligt in skigebied. Zeer aardige behulpzame familie, voorkomend en eenvoudig. Is toch 3 sterren wel waard ondanks zeer gedateerde kamers en zeer eenvoudig, maar voldoende! maaltijd. Ontbijtbuffet zeer goed, lunchpakket mogelijk. Nieuwe sauna 6 pers. Met stortdouche en koud zwembad. Heerlijke zachte, maar nier doorgelegen bedden. Balkon aan de achterzijde met uitzicht op de bomen. Via touroperator all Inclusive geboekt, geen geld voor een paar dagen er tussenuit.

prima lokatie

maryon,
    8-8-2012

Het hotel ligt in een mooie omgeving. Van hieruit kun je gemakkelijk naar Tsjechie en biv. Passau (moeite waard) Verder leent deze omgeving zich supergoed om te andelen (goed aangegeven en niet te stijl) of te mountainbiken. Het eten in het hotel is prima.

geen luxe, prima plek

Judith,
    9-1-2011

Dit gasthof hebben we geboekt als tussenstop naar Tsjechie. De kamers zijn simpel, maar prima. Badkamer wat verouderd, maar voldoet. Het avondeten is prima! Alles vers bereid, zelfs de kipnuggets voor de kids! Mals vlees, verse frites en gebakken aardappels. Het ontbijt was simpel maar voldoende. De kids vermaakten zich in de hal met tafelvoetbal en de andere kinderen. De tv op de kamer beschikt over wel 500 zenders, maar we konden geen Nederlands vinden. Schitterende omgeving. Volgend jaar weer, maar dan blijven we iets langer.

paula,
    14-8-2009

Prachtig gelegen tussen de bergen aan de grens met Oostenrijk / Tjecchie.

Kamers zijn simpel, badkamer oogt gedateerd maar voldoet prima.

Ontbijt is op orde maar niet bijzonder.

Personeel is vriendelijk,spreekt alleen Duits.

GEEN PINAUTOMAAT AANWEZIG!

Thurmansbang scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews