Camping Thalkirchen

CampingWeer vandaag30°17°
Camping Thalkirchen
6,1

11 reviews over Camping Thalkirchen in het Nederlands

Prima camping voor bezoek aan Munchen

Peet
8-5-2018

Goede camping om Munchen te bezoeken.weinig schaduwplekken en vrij krap voor auto met caravan. Je mag wel zelf een plek zoeken. Veel doortrekkers met campers. Vanaf de camping kun je over een redelijke vlakke weg en pad door parkachtige omgeving naar Munchen fietsen. Afstand ca. 5 km. Sanitair gemiddeld. Tijdens ons bezoek waren de toiletgebouwen acherop de camping afgesloten, terwijl het toch vrij duk was. Maar dit leverde geen wachtrijen in het gebouw midden op de camping op. Winkel bij camping heeft alleen hoogst noodzakelijke. Midden op de dag nagenoeg geen broodjes meer. Douchen kost €1,80 voor 8 min. Aan de ene kant best duur, maar het weerhoud ook weer dat mensen lang de douches bezet houden. Wij hebben hier 3 nachten naar volle tevredenheid gestaan.

Mooie locatie , maar vies sanitair

tonnie
25-9-2017

De locatie is zeer mooi.

Ligt in een bosrijk gebied en met de fiets rijd je binnen 20 min door een heel mooi bos naar het centrum van munchen.

Super fietspaden en goed en betaalbaar openbaar vervoer.

Restaurant doet oud en oubollig aan , maar het eten is verassend goed(pizza, patat schnitzel ,etc)

Een echt nadeel is het zeer oude en vieze sanitair , waar men nog voor moet betalen ook.

Maar het lijkt wel of dat bij alle stadscampings eerder regel dan uitzondering is.

Camping plekken zijn ook niet groot en zelf uit te zoeken bij aankomst.

Maar dit zijn echt campings om een paar dagen de stad te bezoeken en niet om je hele vakantie hier te verblijven

Op deze zeer eenvoudige camping betaalden we 38 Euro voor een staplaats. Stroom (10A) zit daarbij inbegrepen, maar voor douchen betaal je € 1,80 en voor afwassen € 0,50. Wifi is niet aanwezig. Bij de receptie krijg je een foldertje met wat info over het OV, zelfs geen stadsplattegrond. Die kun je er trouwens wel kopen. Er stopt een pendelbusje voor de deur, die brengt je in een paar minuten naar het metrostation. Het is vaak afgeladen, vooral in de ochtend. Kaarten voor 1 of meerdere dagen onbeperkt OV kun je op het metrostation kopen, wat ook vanaf de camping aan te lopen is. Ook dierentuin Hellabrunn is vanaf de camping lopend te bereiken.

goed voor 1 overnachting

siejeabut
22-7-2014

We hebben deze camping bezocht op doorreis naar Italië. Daar kun je er goed voor zijn. Geen enkele sfeer op deze camping. Wel mooi gelegen bij de isar. Wifi kost 1 euro per half uur. Onze zoon wilde voor het 2e halve uur betalen maar dat was niet nodig. Uiteindelijk 1 1/2 gebruik gemaakt van het internet. Imbiss heeft veel keuze echter de bediening is niet erg vriendelijk. Alles wat je vraagt is teveel en je krijgt geen reactie terug. Sanitair is matig. Kortom doorreizen of bezoek aan München prima. Niet geschikt voor een langere verblijf.

Dichtbij de stad maar geen fijne camping

edwin souwer
17-7-2014

Kom je voor Munchen dan zit je hier goed. Met het OV ben je binnen een paar minuten bij de metro en 10 minuten later sta je inde stad. Wil je kamperen dat moet je hier niet zijn. Camping heeft geen ziel en de kampeerder zal dit snel missen. Geen Wifi, wel twee oude computers bij de receptie (1 euro per 30 min. en te vaak bezet), geen verlichting op de camping en slechts twee toiletgebouwen open. Toiletten zonder brillen en met een vieze geur (ligt natuurlijk ook aan de gasten). Omdat de meeste mensen overdag in Munchen zijn doet de camping nogal verlaten en onpersoonlijk aan. Wel lekker rustig 's nachts. Camping ligt in een prachtig natuurgebied, wat vele wandel- en fietsmogelijkheden biedt. Verder vanaf de rijksweg goed te bereiken en duidelijk aangegeven.

Zoals bij andere ook al is geschreven is dit echt een stadscamping met mooi fietspad langs de rivier naar centrum. Imbiss op de camping is goed.

Ideaal om München te verkennen.

Monique
13-8-2012

Wij hebben 1 nacht op deze camping gestaan, omdat de ligging ideaal is om München per fiets te verkennen. Je kunt zo langs de Isar naar het centrum fietsen. Ook stopt het OV bij de camping. München is een geweldige stad! Fietsvriendelijk en veel te doen en te zien.

De camping is groot en toen wij er waren in het hoofdseizoen helemaal vol, het heeft afgebakende plaatsen, maar geen enkele charme. Wel rustig 's nachts. Voor kinderen ook niet ideaal, want het is te groot, te onoverzichtelijk, er rijden auto's en er zijn geen speelgelegenheden. Daarnaast geen Nederlanders, op een enkele na.

Het sanitair was redelijk, wel douchemuntjes gebruiken voor de douche en afwas.

Kortom, ideaal om de stad te verkennen, niet om sfeervol te gaan kamperen.

Ideale uitvalsbasis voor munchen

flinke namen
17-8-2011

Deze camping vonden wij ideaal om munchen te verkennen. Naast de camping stopt een Buslijn die naar het dichtsbijzijnde U-bahn station rijdt. bovendien kun je op de camping voor al het openbaar vervoer in munchen een kaartje kopen dat 3 dagen geldig is en waar je gebruik van kan maken met vijf personen en wat slechts 23 euro kost.

De camping zelf is groen en netjes en rustig en 'goedkoop'. Helaas moet je wel voor een douchebeurt van een paar minuten een muntje kopen van 1 euro. en zoals door Duitse schrijvers hieronder al is opgemerkt hebben de toiletten geen brillen.

Verpasste Chance

Jens Feigel
14-6-2011

Die eigentlich schöne Anlage, die zudem noch gut und zentral gelegen ist, verliert erheblich durch die schlechte Führung. Die Toiletten sind schmutzig, keine Toilettenbrillen, kaum Licht; der Shop ist teuer und der Imbiss ist auch nur nicht empfehlenswert. Das Personal ist unmotiviert und gleichgültig.

Nicht noch einmal.

günstiger Platz in Stadtnähe

gernecamper
17-5-2010

Der Platz liegt recht zantral in München, oin 10 Minuten ist man in der City mit der bahn, die Station liegt etwa 1 km weit weg, gut zu Fuß erreichbar. Rundherum ist es grün, viel Wald und Wasser, fast wie außerhalb.

Ich habe allerdings noch nie so kleine Stellplätze für Wohnwagen gesehen. Wowa+Vorzelt=voll. Und dicht an dicht. Wir konnten unsere Toilettenbox und Wassertank von außen nicht mehr erreichen. Aber trotzdem ruhig!

Die Duschräume sind z.T. sehr zugig, man braucht Münzen für Warmwasser, an den Waschbecken gibts nur kalt. Aber für so viele Leute doch recht sauber ( der PLatz war voll!)

Alles in allem ein schöner Plagtz im Herzen von München! Und der Preis stimmt!!

Und noch was ist angenehm: Abreise bis 16.00 Uhr möglich!

Minus: man kann nicht reservieren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Thalkirchen in Thalkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Thalkirchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Thalkirchen scoort een 6.06 uit 10 op basis van 11 reviews.