Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee

Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Der Westerhof - Hotel in Tegernsee voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee in het Nederlands

Geweldig

Fam. van Amerongen
12-7-2011

Super mooi hotel en zeer vriendelijk personeel. In overleg is alles mogelijk. Uitzicht in één woord geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee in Tegernsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee scoort een 9.39 uit 10 op basis van 123 reviews.