Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee

Kinderhotel, Kleine hotels
Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Der Westerhof - Hotel in Tegernsee voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig

Fam. van Amerongen,
12-7-2011

Super mooi hotel en zeer vriendelijk personeel. In overleg is alles mogelijk. Uitzicht in één woord geweldig.

Kenmerken

1 review over Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee in het Nederlands

Geweldig

Fam. van Amerongen
12-7-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee in Tegernsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Westerhof - Hotel in Tegernsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.