Reviews over Tegernsee

Goeie doorreis plek

Rick,
    3-3-2015

Gasthof Weidenau hebben wij gebruikt als overnachtingsadres voor onze wintersport.

Konden bij aankomst direct in de kamers (12uur), kamers waren ruim maar tikkeltje verouderd. Waren redelijk schoon en onderhouden.

Weidenau beschikt over een restaurant waar wij ook gebruik van hebben gemaakt. Eten was prima, maar hebben weleens beter gegeten. Ook ontbijt was prima, maar qua uitgebreid viel het wat tegen. Prijs was incl ontbijt, wat zeker de prijs waard was.

Weidenau ligt op 5min rijden van de Tegernsee waar meer dan voldoende te beleven is!

Geweldig

Fam. van Amerongen,
    12-7-2011

Super mooi hotel en zeer vriendelijk personeel. In overleg is alles mogelijk. Uitzicht in één woord geweldig.

Verborgen parel aan de Tegernsee !

André en Trees Beernaert - Steyaert,
    16-8-2010

Schitterende ligging boven het meer, prachtig uitzicht en terras ! Heerlijke gastronomische keuken (top restaurant). Een must indien het weer het toelaat. Weg van het verkeer. Wel auto noodzakelijk om verplaatsingen te doen. Ideaal voor een korte break !

Tegernsee scoort een 9,3 uit 10, op basis van 4 reviews