Tegernsee

Reviews over Tegernsee

Seehotel Luitpold aan de Tegernsee was voor ons een hotel

Fam. Oud
    21-5-2007

Seehotel Luitpold aan de Tegernsee was voor ons een hotel waar we vaak nog met veel plezier aan terugdenken. Wij hadden een reis naar Italie geboekt en wilden een tussentijdse overnachting. Met onze 3 zonen kwamen we tijdens het WK net voor de voetbalwedstrijd Ned. tegen Arg. We werden snel aan de balie geholpen en de kinderen werden gelijk naar een TV toestel meegenomen om de wedstrijd te kijken. We werden zeer gastvrij ontvangen, en zelf onze volgeladen auto werd door de beheerder bewaakt vanuit z'n stoel op het bordes. Prachtig uitzicht en mooie kamers! Al met al zeker nog eens voor een langer bezoekje waard. Een aanrader ook voor de wintersporter. Helaas is de website alleen in het Duits te vinden, en nergens bij Nederlandse touroperators. Misschien een tip?

Gereisd Familie in mei 2003
Tegernsee scoort een 9,3 uit 10, op basis van 4 reviews