Reviews over Sulzberg

veel seizoensplekken

k. Wolf,
    26-8-2013

Fijne vriendelijke ontvangst. Wij waren er begin aug. 2013 Mooie grote plek met zon en schaduw. Voor de kids een mooi voetbalveldje. Echter errug veel seizoensplekken. Mensen zeggen geen boe of bah. Onze jongens kwamen moeilijk tussen de kids van de dauercamping. Ook wordt de camping veel gebruikt als doorreiscamping. Dus weinig contacten zo. Sanitair was wel echt geweldig goed, netjes, schoon. Het meer is ook prachtig. Echter wel een pukkeltje lopen. Vervolgens lig je op zeer steile heuvels met je handdoek. Ook allemaal steentjes bij de inloop naar het meer. PIJNLIJK. Aan de overkant bij het hotel kun je met de auto naartoe. Je betaalt 2,- voor volw en 1,= voor kids maar dan lig je wel horizontaal en minderpijnlijke steentjes bij de inloop naar het meer. Dit alles bij elkaar heeft ons doen besluiten te vertrekken van deze camping. Wij voelden ons er niet op ons gemak. Helaas

aanrader

Sven Van Severen,
    22-8-2013

Zijn hier maar 4 nachten gebleven als doorreis na een festival.

- Sanitair in zeer goede staat. Hadden steeds warm water bij het douche.

- Personeel was ook vriendelijk en behulpzaam.

- Ligt vlakbij de autosnelweg (welke bijna niet te horen was) en op de baan naar Kempten, wat dus heel gemakkelijk is om de camping te bereiken.

- Er is een snackbar aanwezig en restaurant ligt op 5 min wandelen (slenteren).

Aan te bevelen

Brammejte,
    22-8-2013

Zeer vriendelijke ontvangst. Wij waren er in het hoogseizoen en kregen een ruime plek met schaduw. We zouden een dag of twee blijven maar het werden er vijf. Het warme weer, de directe nabijheid van het meer(tje) en de prachtige omgeving (fietsen en wandelen!) waren daar debet aan. Er is bij de receptie veel informatie over de omgeving aanwezig. Het sanitair is ook dik in orde. Supermarkt op korte afstand (1,5 km.). Bakker, slager e.d. iets verder weg (2 km.). Enig minpuntje was de grote hoeveelheid auto's bij het tentenveld in het weekend, waardoor het allemaal wat vol werd en onze plek, die we niet helemaal hadden bezet, als parkeerplaats werd gebruikt.

Mooie camping om korte- of langere tijd te zijn.

Chris,
    10-7-2011

Ik ben er nu 4x geweest 3x voor een overnachting en 1x iets langer.

De eigenaar is zeer behulpzaam en het restaurant/cafe is ook te gebruiken als kantine om te kleuren etc. als het weer eens niet mee zit.

Sanitair is ronduit zeer goed verzorgd, ook in het hoogseizoen, en van alle gemakken voorzien.

De camping heeft schitterende fiets- en wandelroutes in de directe omgeving.

Ook is de "Oschlesee" op 3 minuten lopen vanaf de camping veilig te bereiken via een tunnel onder de weg door.

Het restaurant "Seerose" is ook een aanrader en die is slechts met 4 minuten wandelen ook zeer nabij, goed eten voor een zeer schappelijke prijs.

Kortom voor mij is het een goede plek om te verpozen als tussenstop of om eens iets van de omgeving te gaan bekijken.

Leuke camping

Marc,
    18-2-2010

Eerlijk gezegd hebben wij maar 1 nachtje op deze camping gestaan. Wij hebben hier op doorreis naar italie overnacht.

Het Sanitair was echt super... Ook de eigenaar en eigenares waren zeer vriendelijk.

niks mis mee....