Reviews over Steingaden

Hartelijk mensen, schoon huis prima in orde.

De Mebel,
    9-5-2016

Prima bedden en sanitair. Verder sober ingericht maar netjes. Geen WiFi.

Alles Top. .

Ton,
    8-7-2014

Het is voor rustzoekers een geweldige accommodatie. Je hebt de hele eerste verdieping van een boerderij tot je beschikking. Het uitzicht op alpenweides, alpenbergen in de verte en bossen is fenomenaal. En alles heerlijk rustig. De eigenaren, de fam. Durr wonen op de begane grond. Zij zijn heel behulpzaam en erg vriendelijk. De woning is ontzettend mooi, ruim en heel schoon. De omgeving is heerlijk rustig. Je kunt fietsen, wandelen, zwemmen enz.

prima b en b

marjo,
    5-11-2012

De boerderij is vlak bij de beroemde wieskirche gelegen. Er is ook nog een restaurantje in de buurt, maar verder zit je echt in het buitengebied. Dus prachtig uitzicht van je balkon. De kamer is prima onderhouden en goed schoon. De bedden en eigen badkamer zijn dik in orde. Er is ook een tv, maar uitsluitend Duitse zenders. Het ontbijt wordt in de eetkamer geserveerd waar de houtkachel al lekker brandt. Een heerlijk ontbijt met alles er op en eraan, zelfs eigengemaakte appelsap en jam. Ook verder beleg is royaal aanwezig.

De gastvrouw is erg vriendelijk en heeft oog voor haar gasten.

In de omgeving is veel te zien, 20 km verder liggen 2 prachtige kastelen, neuschwanstein en hohenschwangau. Zeker het bezoeken waard.

mooi pension in gehucht

c_branje,
    11-5-2011

Het Gasthof ligt in een gehucht dat bestaat uit 1 woonhuis, 1 kerkje, 2 of 3 boerderijen en dit Gasthof. Verwacht dus geen vertier, heerlijk rustig is het er. Mooie grote kamer met eigen badkamer. Goed ontbijt. De hond was welkom. Goed adres om vanhieruit een aantal bezienswaardigheden te bekijken zoals Neuschwanstein, Hohenschwangau, Kloster Ettall, Linderhof.

geweldig

Aad,
    1-3-2010

kompleet. Van kaasschaaf tot broodrooster. Alles is aanwezig. Schoon, netjes en af.

Steingaden scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews