Reviews over Staudach-Egerndach

fijn hotel voor op doorreis of vakantie

littlelion22,
    4-8-2012

Gasthoff zum ott is een typisch Duitse gasthoff in een mooie omgeving. De ontvangst was goed. Wij kregen een ruime kamer met een goed bed. Het toilet en de douche waren (zoals geboekt) buiten onze kamer. Zowel de kamer als het sanitair waren verrassend schoon en netjes. Een heerlijke schnitzel gegeten 's avonds en ook het ontbijt was goed. Echt een aanrader voor onderweg of voor een paar dagen.

►goed gemütlich hotel

elly bos,
    5-6-2010

Wij hebben hier overnacht op doorreis naar oostenrijk, erg gezellig echt beiers hotel.

Half pension geboekt, konden hoofdgerecht gewoon van de kaart kiezen, dus voor €12,-

pp heerlijk gegeten. Ontbijt ook heel goed en uitgebreid.