Vakantiepark Glocknerhof

Meer vakantiepark info

7 reviews over Vakantiepark Glocknerhof

• 9Suzanne21-08-2013

leuke vakantie !

We zijn er 14 dagen geweest, het was een leuk park. De kinderclub voor kinderen tot 7 jaar stelt niet heel veel voor, van 10 tot half 1 en van 2 tot 4. Ze deden veel dingen binnen. De kinderen zijn er niet veel geweest dus Elke avond bijna kinderdisco en pony rijden (maar dat is 20 meter op een pony rijden en dan is het volgende kindje weer). Er is ook nog een sport animatie programma maar daar hebben wij niet aan deelgenomen. klein zwembadje, maar we hebben er vaak en leuk gezwommen. Groot compleet appartement, bedden kraakten wel. Personeel is bijzonder vriendelijk. We hadden bv geen wasrek, maar zagen dat andere app. het wel hadden. Bij navraag was het geen probleem en werd er de volgende dag 1 bezorgd! Je moet een paar trappen lopen naar het restaurant maar niet te steil! Eten is prima! All in is geen optie meer, we hadden vol pension. veel keus en we hadden zelf bubbels bij het ontbijt! Cham ligt dichtbij en is leuk. Speeltuin stelt niet veel voor! Perfekte vakantie gehad!

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10familie21-10-2012

geweldige vakantie voor weinig geld!!

super vakantie gehad, veel te doen voor kinderen, ponyrijden, zwemmen, skatebaan, kinderclub, fakkeltocht. Eten ook lekker, genoeg keus! verschillende vlaaitjes en cake.

• 9Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 9Jolanda17-01-2012

geweldige vakantie

erg leuk park! Zeer mooie appartementen. We hadden 2ka geboekt, kregen een 3ka. het was de minder luxe maar wat een mooie en vooral ruim apartement! All in prima op orde. eten erg goed! gevarieerd en altijd wat anders. Het is een rustig park. Zwembad niet heel groot maar we hadden deze vaak voor onszelf. ponyrijden erg leuk, 6 avonden in de week. speeltuin valt misschien wat tegen maar voor ons zoontje van 2 jaar was het prima! In de omgeving veel te doen. minpuntje is misschien dat wanneer je naar het restaurant wilt veel trappen moet lopen of een hellende weg moet nemen. vooral met een kinderwagen is dit mogelijk wat vervelend. Wij vonden het echter zeker te doen.

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 8Susanne24-08-2009

Een aanrader!

Leuke vakantie stek! Geen nederlander te bekennen al vonden de kinderen dat wel wat minder.Prachtige omgeving. App. is erg schoon en ruim van opzet. Vriendelijk personeel en prima eten. Niet overdadig maar gewoon goed en smakelijk. Ook voor de kids. Helaas geen buiten zwembad maar wel een natuurbad binnen 5 minuten. (zonder kikkers en vissen..) Om ergens te komen moet je wel veel trappen op en af lopen. Met de wandelwagen loop je er even omheen. Leuke kinderclub (wel duits)voldoende aanbod. Gericht op sport en wellness.

Kortom, leuk voor een weekje weg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Fam. Steenwijk10-07-2007

Wij hebben daar in 2004 een heerlijke tijd gehad. Zeer prettige mensen en de service was erg goed. Een mooi park met mooie appartementen. en goed uitgerust. Een aanrader als je van rust houd. Mooie omgeving voor diverse bezienswaardeheden.

Gereisd in juli 2007

• 8Sheila16-06-2006

We zijn hier in mei 2006 geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. Inmiddels hanteren ze een all-inclusive formule, dus je hoeft niets meer te doen. Het eten was goed van smaak, op elkaar afgestemd, veel variatie door de week heen, maar niet heel veel keuze per dag. Taartbuffet 's middags was erg uitgebreid en lekker! Restaurant is verbouwd en rookvrij! Helaas is de bar (bistro noemen ze het) niet rookvrij. Zeer groot minpunt was dat de handdoeken maar 1 keer per week worden gewisseld en ook maar 1 keer per week wordt er schoongemaakt. Verder was het appartement erg mooi. Hou wel rekening met heuvels en veel traplopen als je achteraan zit. Wel echt een aanrader voor het geld en veel te doen in de ruime omgeving.

Gereisd in juni 2006

2 tips over Vakantiepark Glocknerhof

• Suzanne, 21-08-2013

buitenzwembad Roding, (superrrr glijbaan en erg geodkoop, 3 euro pp en kinderen onder de 7 grais) binnen zwembad Bad kotzing Wildmuseum boven Bad kotzing!

• Jolanda, 17-01-2012
    • churpfalzpark; erg mooi, groot park en niet duur. klein half uur rijden van het park

0 vragen over Vakantiepark Glocknerhof

Vakantiepark info