Camping Stadtsteinach

9 reviews over Camping Stadtsteinach in het Nederlands

aanrader

Theo Gorsse,
21-9-2018

Gezellig en midden in een prachtige natuur

Gereisd met partner in juni 2018

kan ik zo weer naar toe

Amber,
8-8-2018

Een mooie terrassen camping. De ontvangst was zeer vriendelijk en gul. Voordat er ook maar iets gereld was, zat manlief aan de schnaps.... We mochten zelf een plaats uitzoeken en kregen uitgebreid uitleg. Het sanitair is niet nieuw, maar schoon en je kan gratis douchen met een regen douche. (De betaal automaten werken niet meer). Het terrein is schoon en 2x per dag fietst Harald rond, regelmatig zie je hem of de klusjes man ergens op de camping lopen, dus het toezicht is goed. We mochten niet bbq met kolen ivm brandgevaar door de droogte.

Het eten bij de stube was simpel maar goed. De finale op de tv van het voetbal wk, werd druk bezocht. Er zijn vaste plaatsen, maar daar sta je op doorreis of als je er langer staat niet naast. Voor tenten een apart veld. Het zwembad is naast de camping, ziet er goed uit. Een prima camping, voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische camping !

J.H,
4-9-2017

Rust,en ruime plekken!

Vriendelijke beheerder met alle aandacht voor de gasten!

Schoon sanitair, gratis warm water en een prachtige omgeving!We hebben veel gefietst, langs de spoorlijn een geasfalteerde fietsroute.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gemiddeld. Niet echt bizonder.

dickn,
11-7-2017

Een heel erg hartelijk welkom en goede verzorging. Wel veel regeltjes. Dit mocht wel en dit mocht niet, Caravanplaatsen zijn niet breed maar wel diep. Auto niet naast de caravan. Toiletpapier deugde niet maar dit zou volgens een briefje bij de toiletten vervangen worden.

Gereisd met partner in juni 2017

Warm en hartelijk!

Laurens,
1-7-2017

De eigenaren van deze camping ontvangen je met open armen. Een heerlijke likeur is het eerste aanbod. De eigenaren stralen een en al vriendelijkheid uit. Voor werkelijk iedereen op de camping hebben ze oprechte aandacht. Je voelt je daardoor ook snel thuis op deze camping.

Het zwembad aan de overkant van de weg is netjes en verzorgd.

Ondanks dat het sanitair wat ouder oogt is het netjes, schoon en fris.

Bij de Bierstube aan het begin van de camping kun je eten. Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk bij de camping hoort. We kennen betere plekken om te eten. Wellicht een verbeterpunt.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastische camping

igoemons
2-9-2014

geweldig schone camping,leuke en zeer vriendelijke eigenaars.ze behandelen je als familie nog nooit zo iets meegemaakt

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima camping

Marjolijn
12-8-2014

We hebben 8 dagen op de camping gestaan met onze dochters van 5 en 2. Goed onderhouden camping, zeer vriendelijk beheerders-echtpaar.

Speeltuintje op de camping is wat minimaal, maar het gemeentelijke openlucht zwembad ligt aan de overkant van de weg. Daar kun je als campinggast gebruik van maken voor 50 cent per volwassene. En bij het zwembad hoort ook een grote speeltuin met speeltoestellen en zandbak.

Sanitair is wat verouderd (groen met bruine tegeltjes) maar wordt erg goed schoongehouden. Hou wel rekening met de middagrust: tussen 13 en 15 mag je de camping niet op met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie schone rustige camping

Rick
17-8-2011

Deze camping is zeer rustig gelegen nabij Stadsteinach en Kulmbach.

Je kan de auto naast de tent parkeren als je dat wil.

Het eten is er goed en goedkoop.

De camping is zeer ruim opgezet en heeft tal van faciliteiten die zeer goed schoongehouden worden.

Er zijn voldoende toiletten - douches - kook en afwasruimte.

Ook kan je daar de inhoud van een chemisch toilet kwijt en zijn er voldoende afvalcontainers.

Het terrein is heel goed en netjes onderhouden.

Een aardige beheerder is ook aanwezig.

Ik kom hier al sinds 20 jaar.

R.V.

Gereisd met partner in augustus 2011

prima plek

Reinie
24-4-2010

Camping Stadtsteinach is een mooie rustige camping die door het beheerdersechtpaar erg goed wordt onderhouden. Tussen de middag is de camping dicht (Ruhezeit) Eletriciteit loopt via een meter en moet (met aftrek van een standaard aantal Kw per dag) apart worden afgerekend. Het restaurant is netjes en niet duur. Maar er wordt wel gerookt. Die lucht hangt er soms ook nog s'morgens als je het brood ophaalt... Sanitair niet erg modern maar wel spiksplinter schoon.

Gereisd met partner in juni 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stadtsteinach in Stadtsteinach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stadtsteinach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.