Stadtsteinach

Reviews over Stadtsteinach

aanrader

Theo Gorsse,
    21-9-2018

Gezellig en midden in een prachtige natuur

Gereisd met partner in juni 2018

kan ik zo weer naar toe

Amber,
    8-8-2018

Een mooie terrassen camping. De ontvangst was zeer vriendelijk en gul. Voordat er ook maar iets gereld was, zat manlief aan de schnaps.... We mochten zelf een plaats uitzoeken en kregen uitgebreid uitleg. Het sanitair is niet nieuw, maar schoon en je kan gratis douchen met een regen douche. (De betaal automaten werken niet meer). Het terrein is schoon en 2x per dag fietst Harald rond, regelmatig zie je hem of de klusjes man ergens op de camping lopen, dus het toezicht is goed. We mochten niet bbq met kolen ivm brandgevaar door de droogte.

Het eten bij de stube was simpel maar goed. De finale op de tv van het voetbal wk, werd druk bezocht. Er zijn vaste plaatsen, maar daar sta je op doorreis of als je er langer staat niet naast. Voor tenten een apart veld. Het zwembad is naast de camping, ziet er goed uit. Een prima camping, voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische camping !

J.H,
    4-9-2017

Rust,en ruime plekken!

Vriendelijke beheerder met alle aandacht voor de gasten!

Schoon sanitair, gratis warm water en een prachtige omgeving!We hebben veel gefietst, langs de spoorlijn een geasfalteerde fietsroute.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gemiddeld. Niet echt bizonder.

dickn,
    11-7-2017

Een heel erg hartelijk welkom en goede verzorging. Wel veel regeltjes. Dit mocht wel en dit mocht niet, Caravanplaatsen zijn niet breed maar wel diep. Auto niet naast de caravan. Toiletpapier deugde niet maar dit zou volgens een briefje bij de toiletten vervangen worden.

Gereisd met partner in juni 2017

Warm en hartelijk!

Laurens,
    1-7-2017

De eigenaren van deze camping ontvangen je met open armen. Een heerlijke likeur is het eerste aanbod. De eigenaren stralen een en al vriendelijkheid uit. Voor werkelijk iedereen op de camping hebben ze oprechte aandacht. Je voelt je daardoor ook snel thuis op deze camping.

Het zwembad aan de overkant van de weg is netjes en verzorgd.

Ondanks dat het sanitair wat ouder oogt is het netjes, schoon en fris.

Bij de Bierstube aan het begin van de camping kun je eten. Ik weet niet of dit ook daadwerkelijk bij de camping hoort. We kennen betere plekken om te eten. Wellicht een verbeterpunt.

Gereisd met partner in juni 2017
Stadtsteinach scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews