Camping Beim Fischer

1 review over Camping Beim Fischer in het Nederlands

Wat een rampencamping!

Carla van den Hoek
7-8-2015

Onze reservering van januari zat in een jampotje dat iedere dag van plaats verwisselde. We hadden gereserveerd voor een grote caravan en klein tentje en een grote tent voor onze kinderen en kleinkinderen. We stonden dus niet bij elkaar, maar wel een Duitse familie met een tent met broer. Onze kinderen en kleinkinderen stonden weggepropt op een tentenveld met kriskras tenten. Jongelui, lawaai papegaai mensen alles doorelkaar zonder enige privacy. Sanitair was in orde, genoeg wc's en douches, afwasruimte klein voor zoveel mensen. Caravans, tenten en campers werden weggezet op het speelterrein en op veldje voor de douche. Reserveringssysteem in jampotjes, die iedere dag verwisseld werden. De zoon kan niet rekenen en we moesten alles narekenen. Het strand was ook niet erg aantrekkelijk. Drassige bodem met een waterhoogte van 60 cm. Al met al een afknapper van de bovenste plank.

Gereisd Anders in augustus 2015

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Beim Fischer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beim Fischer in St. Heinrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beim Fischer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.