Camping Beim Fischer

5,2

Matig

1 review over Camping Beim Fischer in het Nederlands

Prima camping, zeer de moeite waard

Fam. Tijben
23-8-2013

Erg aardige mensen van Beim Fischer, familiebedrijf. Tentenveld groot, beetje geluk hebben met schaduwplekken, geen afgebakende staanplaatsen. Sanitair is schoon en goed. Jammer van de weg die je moet oversteken om bij het meer te komen, kinderen niet alleen laten doen. Tip: vers gerookte vis te koop bij de receptie, hier ook de broodjes en zelfgebakken taart. Steakhouse om de hoek, dagtocht naar de Herzogstand zeer de moeite waard! Voor ons niet alleen een doorreis camping, prettige om een weekje te staan op de terugreis vanuit Italië. Mooie omgeving om te fietsen, surfen en zwemmen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Beim Fischer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beim Fischer in St. Heinrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beim Fischer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.