Camping Beim Fischer

2 reviews over Camping Beim Fischer in het Nederlands

klant onvriendelijke familie

stiphout
23-7-2018

ondaks de hoge score van 7,8 is dit een camping waar ik niet naar terug zou willen. eerlijk gezegd, het sanitair is goed en de prijs is niet hoog. maar gezien de staanplaatsen en de klantvriendelijkheid hou ik het voor gezien hier.

Prima doortrekcamping

Erik
16-8-2010

Prima camping, zeer schoon sanitair en heel aardige mensen. Je bent aan een meer waar zo'n typisch "meerstrand" is, een grasveld dus. Wel is St Heinrich in "the middle of nowhere". Er zijn wat restaurants en dat is het wel, je moet er dus altijd op uit. Aanrader is het Buchheim museum in het nabijgelegen Bernried. Persoonlijk zou ik de camping aanraden voor een korte stop.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Beim Fischer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beim Fischer in St. Heinrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beim Fischer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.